پخش زنده جزء‌خوانی قرآن از صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان
کد خبر: 3970239
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

پخش زنده جزء‌خوانی قرآن از صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از پخش زنده جزءخوانی قرآن کریم با حضور مرتلان قرآنی استان از دهه آخر رمضان از صدا و سیمای مرکز کردستان خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: محفل جزءخوانی قرآن کریم با حضور مرتلان قرآنی استان تا عید فطر از صدا و سیمای مرکز کردستان به صورت زنده پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه این محفل قرآنی از محل اجرای موقوفه قرآن و عترت استان کردستان تأمین شده است، افزود: در این محفل قرآن به صورت روزانه مرتلان برتر قرآنی استان کردستان حضور دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: در این محفل جزء‌خوانی فؤاد مولودی، جبار زندسلیمی، میلاد امانی، حسین عبدالملکی، سیدعباس حسینی و سامان صیدی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این محفل جزء‌خوانی به صورت زنده و هر روز از ساعت 17:40 از شبکه استانی پخش می‌شود، افزود: صدا و سیمای مرکز کردستان در مدت برگزاری این محفل جزء‌خوانی همکاری لازم را با اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان داشته است.

همتی به برنامه‌های اجرایی اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: دعوت از حجت‌الاسلام تراشیون، مفسر قرآنی برتر کشوری، حضور قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی و برگزاری چهار محفل انس با قرآن با حضور این قاری بین‌المللی در بقاع متبرک استان، آغاز ثبت‌نام چهل‌و‌چهارمین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان بوده است.

انتهای پیام
captcha