جشنواره شعر «رحمت للعالمین» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4006553
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

جشنواره شعر «رحمت للعالمین» در کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری جشنواره شعر «رحمت للعالمین» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت خبر داد و گفت: این جشنواره در ۲ محور شعر کلاسیک و شعر نو برگزار خواهد شد.

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جشنواره شعر «رحمت للعالمین» به مناسبت گرامیداشت هفته پرخیر و برکت وحدت به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی به محورهای این جشنواره شعر اشاره کرد و افزود: وصف ایزدی (لولاک لما خلقت الافلاک)، پیامبر اعظم(ص) در قرآن کریم، پیامبر مهربانی، تجلی وحدت اسلامی، امت واحده (عظمت و اقتدار اسلامی و وحدت و همبستگی و انسجام سلامی)، سبک زندگی نبوی و رحمة‌للعالمین، مظهر سجایای اخلاقی از محورهای این دوره از جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با اشاره به اینکه هنرمندان و شعرای استان کردستان تا چهارم آبان‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان کرد: این جشنواره در قالب‌های شعر کُردی، فارسی، عربی و تُرکی و در دو محور شعر کلاسیک و شعر نو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دوره از جشنواره به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار می‌شود.

گرامیان در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به دو شیوه مجازی به شماره واتس آپ 09338719760 و یا پستی به نشانی سنندج خیابان امام خمینی(ره) روبروی گمرک مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha