اختتامیه مسابقه خوشنویسی «محمد رسول‌الله» برگزار می‌شود
کد خبر: 4007300
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
در کردستان؛

اختتامیه مسابقه خوشنویسی «محمد رسول‌الله» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی و امور فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان از برگزاری اختتامیه مسابقه خوشنویسی با عنوان «محمد رسول‌الله» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان علوم پزشکی غرب کشور خبر داد.

محمد عبدالملکی، مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقه خوشنویسی با عنوان «محمد رسول‌الله» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت ویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان علوم پزشکی غرب کشور در کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه فرهنگی در راستای تحکیم‌های پایه‌های وحدت اسلامی، گرامیداشت این ایام و شناسایی نخبگان حوزه خوشنویسی برگزار خواهد شد، افزود: مسابقه خوشنویسی «محمد رسول‌الله» در رشته نستعلیق برگزار خواهد شد.

مدیر فرهنگی و امور فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با بیان اینکه 30 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه اعلام شده بود که به دلیل استقبال تا سوم آبان‌ماه سال جاری تمدید شد، بیان کرد: در این مسابقه فرهنگی خوشنویسان استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان و ایلام شرکت کردند.

وی در پایان یادآور شد: برگزیدگان مسابقه خوشنویسی «محمد رسول الله» بعد از ارزیابی داوران طی مراسمی مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha