آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره شعر «رحمت‌ للعالمین» اعلام شد
کد خبر: 4007723
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره شعر «رحمت‌ للعالمین» اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری جشنواره شعر «رحمت‌ للعالمین» به چهار زبان کُردی، ترکی، فارسی و عربی در کردستان خبر داد و گفت: چهارم آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده است.

جشنواره شعر رحمت‌ للعالمینکامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه وجود مبارک پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مهم‌ترین رکن برای تحکیم پایه‌های وحدت و همدلی است، اظهار کرد: به همین دلیل در عصر کنونی باید مؤلفه‌های این وحدت و همدلی بیش از گذشته تقویت شود.

وی حفظ انقلاب و شکست توطئه‌های دشمنان را در گرو وحدت دانست و افزود: اگر امت اسلامی با هم‌ متحد باشند، پرچم مقدس نظام در دنیا به اهتزاز درآمده و دشمنان نظام هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان بیان کرد: یکی از فعالیت‌های شاخص در این زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع در هفته وحدت برای تقویت انسجام و وحدت اسلامی است که در این راستا جشنواره شعر «رحمت‌للعالمین» به چهار زبان کُردی، ترکی، فارسی و عربی در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو برگزار می‌شود، افزود: چهارم آبان‌ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده است.

گلباغی اظهار کرد: وصف ایزدی (لولاک ما خلقت الافلاک)، پیامبر اعظم(ص) در قرآن کریم، پیامبر مهربانی، تجلی وحدت اسلامی، امت واحده (عظمت و اقتدار اسلامی و وحدت و همبستگی و انسجام سلامی)، سبک زندگی نبوی، رحمت‌ للعالمین، مظهر سجایای اخلاقی از محورهای جشنواره شعر «رحمت‌ للعالمین» است.

وی افزود: این جشنواره به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دو شیوه مجازی به شماره واتس‌آپ 09338719760 و یا آدرس پستی به نشانی سنندج خیابان امام خمینی(ره) روبروی گمرک مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha