پرستاران ایثار و فداکاری در راه سلامت مردم را معنا بخشیدند
کد خبر: 4019831
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

پرستاران ایثار و فداکاری در راه سلامت مردم را معنا بخشیدند

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه پرستاران به‌ویژه در دوران کرونا ایثار و فداکاری در راه سلامت مردم را معنا بخشیدند، گفت: پرستاران کسانی هستند که جان خود را به خطر می‌اندازند تا حافظ سلامت مردم باشند و این مهم امری ستودنی است.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 19 آذرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با اشاره به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران همواره و به‌ویژه در شرایط کرونایی کنونی وظیفه‌ای سنگین و خطیر برعهده دارند و باید قدردان تلاش و زحمات آنان بود.

وی با اشاره به اینکه پرستاران به ویژه در دوران کرونا ایثار و فداکاری در راه سلامت مردم را معنا بخشیدند، افزود: پرستاران کسانی هستند که جان خود را به خطر می‌اندازند تا حافظ سلامت مردم باشند و این مهم امری ستودنی است.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: گرانی و بالا بودن قیمت کالاها و مواد خوراکی امروز بزرگترین دغدغه مردم کشورمان است که می‌طلبد دولت برای رفع آن با جدیت بیشتری تلاش کند.

وی شرایط اقتصادی مردم را بسیار خطرناک‌تر از شرایط کرونایی دانست و ادامه داد: برای رفع نگرانی و معیشت مردم دولت باید چاره‌ای اندیشیده و به وعده‌های خود مبنی بر کنترل بازار عمل کند.

ماموستا رستمی با اشاره به فرمایش پیامبراکرم(ص) «از دری که فقر وارد خانه‌ای شود از در دیگر ایمان خارج می‌شود»، بیان کرد: براین اساس باید گفت امنیت معیشتی امری مهم در جامعه است و باید جدی گرفته شود و برای فراهم کردن زندگی همراه با آسایش مردم گام‌های اساسی برداشته شود.

وی با بیان اینکه فقرا و اقشار ضعیف جامعه در شرایط کنونی بیشترین آسیب را می‌بینند، افزود: هر روز قیمت مواد خوراکی افزایش می‌یابد و این قابل قبول نیست، لذا دولتمردان اگرچه تلاش خود را بکار گرفته‌اند اما باید همت بیشتری به خرج داده و برای کنترل این وضعیت اقدام کنند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: کار دولت جدید و رئیس جمهور مبنی بر وارد کردن واکسن و انجام واکسیناسیون گسترده در کشور قابل تقدیر بوده، چراکه سلامت جامعه از هر چیزی مهم‌تر است که امیدواریم بزودی شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha