ایجاد پاتوق‌های هنری فیلمسازان در سطح کشور
کد خبر: 4057536
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸

ایجاد پاتوق‌های هنری فیلمسازان در سطح کشور

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران گفت: ایجاد پاتوق‌های هنری فیلمسازان و اکران آثار برتر سینمای کوتاه قدم اولی است تا ضمن آشنا کردن مخاطبان با فیلمسازان زمینه به تصویر کشیدن آثار هنرمندان را در سطح کشور به صورت هفتگی فراهم کنیم.

مهدی آذرپندار، سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی آذرپندار، سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران امروز، 26 اردیبهشت‌‌ماه در دیدار با رئیس حوزه هنری استان با قدردانی از تلاش‌های حوزه هنری در بخش ایجاد زیر ساخت‌های فرهنگی و سینمایی اظهار کرد: در دوره جدید به دنبال تقویت تعامل‌های صورت گرفته بین حوزه‌های هنری و دفاتر انجمن سینمای جوانان استان‌ها هستیم.

وی با اشاره به زیان‌های فراوان کرونا به بخش فرهنگ وهنر بیان کرد: در نظر داریم با فروکش کردن این اپیدمی جهانی در زمینه احیای تولید آثار سینمایی گام برداریم.

سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران ادامه داد: ایجاد پاتوق‌های هنری فیلمسازان و اکران آثار برتر سینمای کوتاه قدم اولی است تا ضمن آشنا کردن مخاطبان با فیلمسازان زمینه به تصویر کشیدن آثار هنرمندان را در سطح کشور به صورت هفتگی فراهم کنیم.

وی ظرفیت حوزه هنری استان کردستان را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: این ظرفیت مهم با نگاه ارزنده مدیریتی، ما را به برگزاری شایسته جشنواره «ژیار» در استان امیدوار کرده است و به زودی با تعامل با بخش‌های مختلف این رویداد مهم سینمای کُردی را سنندج برگزار خواهیم کرد.

آذرپندار در پایان یادآور شد: تا مهرماه که جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را شاهد خواهیم بود، برنامه هفتگی اکران فیلم‌های کوتاه در استان‌ها را با توافقی که با مراکز حوزه هنری استان‌ها داشته‌ایم در سینماهای متعلق به حوزه هنری برگزار می‌کنیم و امیدواریم پس از پایان جشنواره این روند را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ در این دیدار که سالم صلواتی، مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج و تعدادی از مدیران انجمن سینمای جوانان ایران نیز حضور داشتند راه‌های همکاری حوزه هنری و انجمن بررسی و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
captcha