پذیرش دانشجو در دو رشته قرآنی در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4066480
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

پذیرش دانشجو در دو رشته قرآنی در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان

رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان از پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در رشته تربیت مربی قرآن و در مقطع کارشناسی در رشته تلاوت و قرائت قرآن کریم از اول تیرماه جاری در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد.

میثم صادقخانی، رئیس دانشگاه علمی - کاربردی استان کردستان

میثم صادقخانی، رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بنیان آموزش‌های عالی - مهارتی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد به عنوان عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور به وجود آمد.

وی با اشاره به اینکه توسعه آموزش‌های عملی و مهارتی در کنار آموزش‌های نظری و دانشگاهی نیاز امروز جامعه است، افزود: این امر موجب می‌شود تا دانش آموختگان، هم از نظر تئوری و هم از نظر کاربردی در سطح مطلوبی قرار گیرند و توانایی تبدیل علم به «عمل» و دانایی به «توانایی و مهارت» را به دست آورند.

رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در این راستا دانشگاه جامع علمی - کاربردی یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نگاه تحولی در ساختار کلان آموزش‌های کاربردی شغل محور به عنوان دانشگاه نسل سوم و با هدف ارتقای سطح مهارت نیروی کار کشور در مهرماه ۱۳۷۱ باتصویب شورای گسترش آموزش عالی تاسیس و از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سنندج سال ۱۳۸۹ با پذیرش در دو رشته مقطع کاردانی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد، ادامه داد: امروز به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز علمی - کاربردی استان توانسته رشته‌های خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی جهت ارائه به مردم استان توسعه دهد.

صادقخانی در ادامه گفت: این مرکز به منظور دستیابی به اهداف برنامه‌های توسعه‌ای کشور و تأمین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز، با ترویج فرهنگ و مهارت‌های کسب و کار دانش بنیان و نیز ارتقای توانایی‌های علمی، فناوری و مهارتی دانشجویان گام‌های اساسی برداشته است.

وی به زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی اشاره کرد و افزود: زمان پذیرش مقطع کارشناسی از اول تا هفتم تیرماه و مقطع کاردانی از هفتم تا 14 تیرماه جاری بوده است.

رئیس مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: شماره تماس جهت مشاوره و ثبت‌نام در دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان 12- 08733176411 و یا ارسال عدد یک به ۰۹۱۸۹۷۳۱۶۷۰ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی به مزایای دانشگاه علمی - کاربردی مرکز جهاددانشگاهی کردستان اشاره و اظهار کرد: مدرک مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری، قابل ترجمه و دارای اعتبار بین‌المللی، انطباق سرفصل دروس با آموزش‌های مهارتی، اولویت پذیرش دانشجویان بومی نسبت به غیر بومی، شهریه مقرون به صرفه نسبت به سایر دانشگاه‌ها، تقسیط شهریه، امکان شرکت دانشجویان در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و تخصصی جهاددانشگاهی با تخفیف ویژه و ساعات برگزاری کلاس‌ها ویژه کارکنان در زمان غیر اداری از مزایای دانشگاه علمی - کاربردی استان کردستان است.

رئیس مرکز  علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج در مقطع کاردانی با 13 کد رشته و مقطع کارشناسی با 11 کد رشته اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند، افزود: در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی قرآن، مددکاری اجتماعی و خانواده، گیاهان دارویی، عمران امور پیمان‌ها، فناوری اطلاعات و اینترنت و ... اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد.

وی در پایان یادآور شد: در مقطع کارشناسی نیز در رشته‌های مددکاری اجتماهی و خانواده، مدیریت اسناد و مدارک، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری برنامه‌سازی وب، حقوق ثبت اسناد و املاک، مهندسی فناوری ارزیابی امنیتی فناوری اطلاعات و ارتباطات، تلاوت و قرائت قرآن کریم، مدیریت دفتری، مربیگری کشتی، مربیگری والیبال، مدیریت دفتری دانشجو پذیرش می‌کند.

انتهای پیام
captcha