آغاز بخش بانوان مرحله شهرستانی چهل‌و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان
کد خبر: 4073193
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

آغاز بخش بانوان مرحله شهرستانی چهل‌و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان از آغاز مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش بانوان امروز، سوم مردادماه در شهرستان قروه خبر داد.

خلیل همتی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان

خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به ثبت‌نام 733 نفر از فعالان قرآنی کردستان در چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اظهار کرد: از این تعداد 386 نفر در بخش بانوان و 347 نفر در بخش آقایان در این دوره از مسابقات قرآنی شرکت کرده‌اند.

وی از آغاز مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بخش بانوان امروز، سوم مردادماه در شهرستان قروه خبر داد و افزود: مرحله شهرستانی چهل‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف استان در سه حوزه امتحانی سنندج، قروه و سقز برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: درحوزه امتحانی سنندج متسابقان کامیاران، دیواندره، مریوان، سروآباد و سنندج، متسابقان قروه، دهگلان و بیجار در قروه و متسابقان سقز و بانه در سقز با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: مرحله شهرستانی حوزه امتحانی سقز در ششم مردادماه و حوزه امتحانی سنندج در 11 مردادماه با حضور بانوان فعال قرآنی استان کردستان برگزار خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه کار داوری این دوره از مسابقات قرآنی در بخش بانوان به همت دو داور استانی و سه داور همدانی انجام خواهد شد، افزود: مریم سعیدی و طاهره نائبی موحد از استان کردستان و ثمین کرم، نسرین نهوشیان و مهرانگیز امیری از استان همدان کار داوری چهل‌و پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی را برعهده دارند.

وی به پایان یافتن بخش آقایان چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد و یادآور شد: کار داوری بخش آقایان را نیز حسین عبدالملکی و علی اصغر فاطمی‌زاده از کردستان و حسن حسین‌زاده، مسعود داوودی و محسن ورمزیار از استان کرمانشاه بر عهده داشتند.

انتهای پیام
captcha