پویایی، خلاقیت و صداقت؛ از عناصر وجودی جهاددانشگاهی
کد خبر: 4076577
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

پویایی، خلاقیت و صداقت؛ از عناصر وجودی جهاددانشگاهی

فرماندار بیجار پویایی، خلاقیت، صداقت و حضور جوانان مؤمن و متعهد را از عناصر وجودی جهاد دانشگاهی ذکر و اظهار کرد: نهادهای دولتی می‌توانند برای فرار از فضای سنگین بروکراسی اداری از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

بازدید فرماندار بیجار از جهاددانشگاهی

به گزارش ایکنا از کردستان، احمدرضا قاسمی، فرماندار بیجار امروز، 16 مردادماه در بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی بیجار، پویایی، خلاقیت، صداقت و حضور جوانان مؤمن و متعهد را از عناصر وجودی جهاد دانشگاهی ذکر و اظهار کرد: نهادهای دولتی می‌توانند برای فرار از فضای سنگین بروکراسی اداری از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

وی به موفقیت‌ها و توانمندی جهاددانشگاهی افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی، در عرصه علمی، فرهنگی و به طور جامع در تمام عرصه‌ها بسیار توانمند عمل کرده است.

فرماندار بیجار بیان کرد: اگر می خواهیم اقدامی به صحیح ترین شکل و با وجود محدودیت امکانات در کمترین زمان ممکن انجام پذیرد به جرات می توان گفت جهاد دانشگاهی بهترین گزینه جهت انجام این امور است.

وی با اشاره به ارتباط خوب و سازنده جهاد دانشگاهی مرکز بیجار با دیگر نهادهای دولتی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی- دانشگاهی به واسطه ارتباط خوبی که با تمام دستگاه های دولتی برقرار کرده توانسته در زمینه پیوند شرکت های دانش بنیان با دستگاه های دولتی و ارتباط صنعت با دانش بسیار موفق عمل کند در حالی که برخی ارگان های مربوطه ضعف هایی در این زمینه دارند.

قاسمی ریسک پذیری را جزء شاخصه های مدیر موفق بیان و تأکید کرد: ریسک پذیری و نیز پذیرش ریسک نیروهای زیر مجموعه از ویژگی های بارز یک مدیر پویا و توانمند است که او را از ماهیت یک مدیر پشت میز نشین صرف خارج کرده و به آن مجموعه اعتبار می بخشد که جهاد دانشگاهی مرکز بیجار با تعاملات خوبی که با مجموعه فرمانداری بیجار به عنوان نماینده دولت در شهرستان داشته توانسته به جایگاه خود ثبات ببخشد.

وی در پایان بار دیگر حمایت خود را از این نهاد ذکر کرد و یادآور شد: مجموعه دولت با آغوش باز از پیشنهادات جهاددانشگاهی برای پیشبرد اهداف شهرستان استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha