سوگواره عکس «راویان عشق» بیجار تا پایان شهریورماه تمدید شد
کد خبر: 4085934
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

سوگواره عکس «راویان عشق» بیجار تا پایان شهریورماه تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: با توجه به درخواست عکاسان و ضرورت انعکاس آئین‌های سوگواری و پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، مهلت ارسال آثار به این سوگواره عکس استانی تا 31 شهریورماه تمدید شد.

سوگواره راویان عشق

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری سوگواره استانی عکس «راویان عشق» در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار کرد: در این سوگواره عکاسان آماتور و حرفه‌ای می‌توانند شرکت کنند.

وی با اشاره به فرصت ارسال آثار تا 25 شهریورماه امسال به دبیرخانه این سوگواره افزود: فرصت شرکت در سوگواره استانی عکس «راویان عشق» تا 31 شهریورماه بنا به درخواست عکاسان و ضرورت انعکاس آئین‌های سوگواری و پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) تمدید شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به برگزاری این سوگواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی افزود: عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را با موضوع اربعین حسینی به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این سوگواره در هفتم مهرماه بیان کرد: نمایشگاه آثار ارسالی سوگواره استانی عکس «راویان عشق» نیز در شهرستان بیجار برپا خواهد شد.

دریایی افزود: سوگواره استانی عکس «راویان عشق» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیجار و مؤسسه فرهنگی ژیوان فیلم برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به شماره ۰۹۱۹۵۸۱۷۳۸۵ می‌توانند در خبررسان واتساب پیام ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha