مردم‌داری ویژگی‌ بارز مسئولان باشد
کد خبر: 4102776
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

مردم‌داری ویژگی‌ بارز مسئولان باشد

معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار سنندج با اشاره به نقش ویژه مردم در تأمین امنیت پایدار گفت: مردم‌داری و تکریم باید یکی از ویژگی‌های بارز مسئولان باشد.

نشست فرمانداری سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، عبدالعلی اسفندیاری، معاون سیاسی ـ امنیتی فرماندار سنندج امروز، ششم آذرماه در مراسم معارفه بخشدار جدید حسین‌آباد گفت: مردمان بخش حسین‌آباد، مردمی مؤمن، همراه نظام و مسئولان و معتقد به آرمان‌های انقلاب و قدرشناس هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم این بخش با فرهنگ، اصیل و قانع هستند و همین ویژگی‌ها آنها را از بیشتر حاشیه‌ها دور کرده است، افزود: مردم‌داری و تکریم باید یکی از ویژگی‌های بارز مسئولان باشد و این از دستورات مسئولان حکومت اسلامی و توصیه اکید فرماندار شهرستان سنندج است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان سنندج در ادامه امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول نام برد که تا زمانی به خطر نیفتد اهمیت آن برای مردم عیان نمی‌شود و بیان کرد: مصداق این امر را در این اتفاقات اخیر دیدیم که مردم چه اندازه برای این قضایا متأثر شدند اینکه ضدانقلاب و تمامی دشمنان و فریب برخی عوامل داخلی موجب ناامنی و آشوب شده بودند.

وی با اشاره به نقش ویژه مردم در تأمین امنیت پایدار گفت: همان‌گونه که مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و تثبیت انقلاب و سازندگی کشور نقش مؤثری ایفا کرده‌اند از این به بعد هم از امنیت استان و کشور حفاظت خواهند کرد.

اسفندیاری بیان کرد: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را برای اختلاف‌افکنی بین ملت ایران، ایجاد ناامنی و ادامه اغتشاشات بکار گرفته است، می‌طلبد خانواده به جوانان خود هشدار دهند که خدای ناکرده در دام توطئه‌های ضدانقلاب و دشمنان قرار نگیرند.

وی در پایان یادآور شد: بخشدار نماینده دولت در منطقه است و باید از اختیارات خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند و گرنه در روز قیامت باید پاسخگوی اعمالش باشد.

گفتنی است؛ در این مراسم از رضا محمدی، قدردانی و حامد رحیمی، به عنوان بخشدار جدید حسین‌آباد سنندج معرفی شد و همچنین رضا محمدی به عنوان بخشدار جدید سیروان معرفی و از زحمات ایرج فرد قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha