برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در حسن‌آباد یاسوکند
کد خبر: 4106318
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰

برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن در حسن‌آباد یاسوکند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در مسجد جامع حسن آباد بخش یاسوکند بیجار با حضور پرشور قرآن‌آموزان و تدریس حجت‌الاسلام نجفیان، از روحانیون مستقر خبر داد.

کلاس آموزش قرآن

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در مسجد جامع حسن آباد بخش یاسوکند بیجار با حضور پرشور قرآن‌آموزان و تدریس حجت‌الاسلام نجفیان از روحانیون مستقر خبر داد.

وی افزود: با حمایت و همکاری اداره تبلیغات اسلامی بیجار و به همت هیئت امنای مسجد جامع حسن‌آباد بخش یاسوکند بیجار و در راستای آشنایی عموم مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان با کلام وحی و پایه‌ریزی جهت ارائه دوره‌های آموزش تخصصی قرآنی، جلسات آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در دستور کار این مرکز قرآنی قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: این جلسات آموزشی، چهار روز در هفته و به‌ صورت تفکیکی در روزهای زوج، کلاس‌های آموزش روخوانی و در روزهای فرد کلاس‌های آموزش روانخوانی و کلاس حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسجد جامع حسن آباد بخش یاسوکند بیجار از سال ۱۳۹۴ فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز کرده است و برنامه‌های مختلفی را برای ترویج قرآن در طول سال برگزار می‌کند.

مرادی گفت: این مرکز همزمان با شروع دوره‌های فشرده در فصل پاییز برای ثبت‌نام کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دوره‌های آموزشی قرآن و آشنایی و انس با قرآن کریم برنامه‌ریزی و آمادگی لازم را دارد.

وی با تأکید بر اینکه فراگیری قرآن مجید از دوران نونهالی سبب می‌شود تا کودکان از همان ابتدا با آموزه‌های کلام‌الله مجید آشنا شده و سرشت پاک آنان با تربیت قرآنی خو بگیرد، یادآور شد: خانواده‌ها به تربیت دینی کودکان توجه ویژه داشته باشند، چراکه این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز تربیت دینی و اهتمام به فعالیت‌های دینی فرزند در دوران نوجوانی و جوانی باشد.

انتهای پیام
captcha