برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در کردستان
کد خبر: 4109717
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

برگزاری مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت دیروز، چهارم دی‌ماه در استان خبر داد.

پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت طلاب

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و حوزه علمیه استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی، تفسیر، ترجمه، صحیفه سجادیه، کتابخوانی، نقاشی متناسب با گروه‌های سنی برگزار شد، افزود: در این جشنواره شرکت‌کنندگانی در رشته‌های حفظ و ترتیل قرآن کریم شرکت کرده بودند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت در دو مرحله استانی و کشوری بیان کرد: طلاب همسر، فرزندان و طلاب برادر و خواهر حوزه‌های علمیه استان کردستان مجوز شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) را داشتند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره که با هدف ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه هدف و گسترش فرهنگ قرآنی بین خانواده‌های طلاب و ایجاد روحیه نشاط بین آنها برگزار شد، ۲۰ نفر از طلاب و خانواده‌های آنان از استان کردستان شرکت کردند.

مرادی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگانی مرحله استانی که موفق به کسب امتیاز بالا شوند، به مرحله کشوری راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha