راه‌اندازی ۸۰ کلاس مجازی قرآن در شبکه شاد دانش‌آموزان کردستانی
کد خبر: 4111091
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

راه‌اندازی ۸۰ کلاس مجازی قرآن در شبکه شاد دانش‌آموزان کردستانی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کردستان از همکاری ۲۰ مؤسسه قرآنی در شبکه شاد خبر داد و گفت: در این راستا ۸۰ کلاس مجازی قرآن در شبکه شاد برای دانش‎‌آموزان کردستانی ایجاد شده است.

فرید عزت‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کردستان

فرید عزت‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: برای ترویج بیشتر فعالیت‌های قرآنی چندین طرح و برنامه توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به استان‌ها ابلاغ شده است که اتحادیه مؤسسات قرآنی کردستان نیز این طرح‌ها را در استان پیگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از این طرح‌های قرآنی برگزاری کلاس‌های مجازی قرآنی در شبکه شاد بوده است، افزود: در این راستا اتحادیه مؤسسات قرآنی با همکاری آموزش وپرورش استان این طرح قرآنی را در سطح کردستان اجرا کرده است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کردستان بیان کرد: به موجب این طرح مؤسسات قرآنی می‌توانند به صورت رایگان کلاس‌های مجازی خود را در بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان برگزار کنند.

وی با بیان اینکه این طرح برای تمام مؤسسات قرآنی در سطح کشور اجرا می‌شود و محدودیتی ندارد، گفت: در حال حاضر 20 مؤسسه قرآنی استان کردستان برای این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند.

عزت‌پور افزود: به منظور اجرای این طرح 80 کلاس مجازی قرآن در سطح شبکه شاد استان کردستان ایحاد شده و 65 نفر از مربیان قرآن کریم در این طرح مشارکت دارند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کردستان در پایان یادآور شد: این طرح در سطح شهرستان‌های سنندج، بانه، قروه، بیجار، مریوان، کامیاران و دهگلان اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha