اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی کردستان
کد خبر: 4111201
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در جهاددانشگاهی کردستان

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان از اجرای طرح سراسری «دوشنبه‌های قرآنی» با محوریت مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: این طرح به صورت مجازی در سراسر کشور و حضوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

دوشنبه‌های قرآنی مراکز علمی کاربردی

میثم صادقخانی، رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: طرح سراسری «دوشنبه‌های قرآنی» فردا، 12 دی‌ماه با محوریت مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طرح «دوشنبه‌های قرآنی» یک طرح جریان‌ساز و بستری برای بروز خودباوری، خلاقیت‌ها و فعالیت‌های حداکثری فعالان قرآن و عترت دانشجویان به ویژه کانون‌‌های قرآن و عترت است.

رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه این نشست در راستای همدلی بین حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، بیان کرد: در این برنامه معنوی قرآنی حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان به عنوان سخنران آیات قرآن کریم را تفسیر خواهند کرد.

وی افزود: در برنامه «دوشنبه‌های قرآنی» قاری برجسته استان کردستان جبار زندسلیمی، به قرائت قرآن خواهد پرداخت و چند برنامه فرهنگی دیگر نیز برگزار خواهد شد.

صادقخانی از برگزاری این برنامه سراسری به صورت مجازی خبرداد و یادآور شد: اساتید دانشگاهی، دانشجویان و کارکنان مراکز علمی - کاربردی استان کردستان می‌توانند به صورت حضوری در این برنامه معنوی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha