دومین جشنواره «مولودی‌خوانی نبوی(سماع)» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4116736
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

دومین جشنواره «مولودی‌خوانی نبوی(سماع)» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از برگزاری دومین جشنواره «مولودی‌خوانی نبوی(سماع)» با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت این دانشگاه خبر داد.

قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، قباد میمنت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج دیروز، دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: دومین جشنواره مولودی‌خوانی نبوی(سماع) با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای جشنواره شامل گروه‌های مولودی‌خوان، بخش‌های انفرادی شعر و مدیحه‌سرایی و بخش مقاله است، افزود: این جشنواره همزمان با ۱۳ رجب آغاز و تا نیمه شعبان ادامه خواهد یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بیان کرد: بخش‌های جشنواره شامل بخش دانشجویی، آزاد و تکریم از پیشکسوتان در راستای تببین و توسعه فرهنگ نبوت و امامت با حضور اندیشمندان و فرهیختگان این حوزه‌ها است.

وی از ارسال هشت مقاله علمی - پژوهشی توسط محققان بخش مولودی‌خوانی به دبیرخانه جشنواره خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۱۵ گروه در بخش دف‌نوازی و مدیحه‌سرایی گروهی و ۱۰ اثر در بخش مولودنامه و معراج‌نامه خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

میمنت‌آبادی ادامه داد: اندیشمندان و مولودی‌خوانان در استان‌های کُردنشین به ویژه کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی می‌توانند آثار خود را به صورت حضوری یا مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مولودی‌خوانی نبوی را ۱۵ بهمن‌ماه ذکر کرد و یادآور شد: آیین اختتامیه دومین جشنواره مولودی‌خوانی نبوی ۲۶ بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار می شود.

یادآور می‌شود؛ پوستر دومین جشنواره «مولودی‌خوانی نبوی» امروز، سوم بهمن‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha