دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4120282
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری دوره تخصصی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی با حضور استاد مهدی شکری از اساتید قرآنی کشور و معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم خبر داد.

بهرام مرادی

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا، با بیان اینکه پیروی از قرآن کریم و عمل به دستورات آن راه نجات‌بخش و ایمنی‌بخش برای تمام افراد جامعه است، گفت: یکی از معابر مهم رسیدن به تمدن اسلامی، توجه به سبک زندگی است که این امر نیازمند اهتمام تمام اشقار مختلف جامعه و مسئولان ذیربط است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: در این راستا سازمان دارالقرآن کریم به برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در سطح تمام استان‌های کشور اقدام کرده و در طول سال دوره‌های سبک زندگی قرآنی در سطح استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

وی به یکی دیگر از اقدامات اساسی سازمان دارالقرآن کریم در راستای تحقق زندگی قرآنی در جامعه اشاره و اظهار کرد: در این طرح جدید دوره‌های تخصصی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

مرادی افزود: دوره تخصصی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی با حضور استاد مهدی شکری، از اساتید برجسته قرآنی کشور و معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن کریم در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان ثبت‌نام از فعالان قرآنی استان برای شرکت در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: فعالان قرآنی دارای مدرک لیسانس و مدارک تخصصی قرآن می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: حداقل تعداد ثبت‌نامی در این دوره آموزشی 40 نفر خواهد بود که بعد از پایان فرصت ثبت‌نام، یک پیش آزمون توسطه سازمان درالقرآن کریم برای آنان برگزار خواهد شد و افراد در صورت کسب نمره حد نصاب می‌توانند در دوره شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha