برگزاری بخش آوایی سی‌و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در دانشگاه کردستان
کد خبر: 4123535
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

برگزاری بخش آوایی سی‌و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در دانشگاه کردستان

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از آغاز مرحله دانشگاهی سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: بخش آوایی این دوره از مسابقات قرآن با حضور 22 نفر از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان

شریف ترکاشوند، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در سه مرحله دانشگاهی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی از آغاز مرحله دانشگاهی سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه کردستان خبر داد و افزود: بخش آوایی این دوره از مسابقات قرآن با حضور 22 نفر از دانشجویان این دانشگاه از دیروز، یکم اسفندماه در این دانشگاه آغاز شد.

معاون مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: در بخش آوایی این دوره از رقابت‌های قرآنی 14 نفر شرکت‌کننده در بخش بانوان و 8 نفر در بخش آقایان بودند که با حضور داوران استانی با هم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به حضور داوران استانی در این دوره از مسابقات قرآنی دانشجویی گفت: کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را در بخش بانوان زهرا منبری و شهین عمیدی و در بخش آقایان علی سلحشور، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان و جبار زندسلیمی از قاریان استان برعهده دارند.

ترکاشوند افزود: سی‌و‌هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در بخش‌های آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری، هنری، ادبی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و نوآفرینی قرآنی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در بخش کتبی شامل رشته‌های معارفی قرآن 25 نفر و در بخش حفظ قرآن هفت نفر شرکت‌کننده داریم که این بخش از مسابقات از ششم تا نهم اسفندماه به صورت مجازی برای شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha