اعلام فراخوان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در کردستان
کد خبر: 4145298
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵

اعلام فراخوان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن در کردستان

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با اشاره به اعلام فراخوان دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در سطح استان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از آزمون می‌توانند تا 31 خردادماه جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

بهزاد کیامهر، مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستانبهزاد کیامهر، مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم به همت شورای عالی قرآن و اعلام فراخوان این دوره در سطح استان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از آزمون می‌توانند تا 31 خردادماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیر ستادی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان بیان کرد: نخستین مرحله از دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم شامل ثبت‌نام و ارسال اثر برای شرکت در آزمون ورودی تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه قاریان و مدرسان علاقه‌مند فرصت دارند با مراجعه به بخش سامانه جامع ارزیابی پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن ثبت‌نام کنند، گفت: با توجه به غیرحضوری بودن آزمون ورودی، شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام، به مطالعه آیین‌نامه این مرحله بپردازند و قطعات تلاوت و سایر آثار مورد درخواست را ارسال کنند.

کیامهر افزود: شرکت‌کنندگان دوره‌های نهم، دهم و یازدهم نیاز به ثبت‌نام دوباره نداشته و فقط با درج نام کاربری و کلمه عبور و ورود به صفحه موردنظر، می‌توانند درجه و گرایش خود را انتخاب کنند.

وی در پایان یادآور شد: نتیجه آزمون مرحله ورودی دوازدهمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان، اواخر تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد و سایر مراحل طبق تقویم اجرایی سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha