ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه حوزه هنری کردستان آغاز شد
کد خبر: 4150366
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

ثبت‌نام کلاس‌های تابستانه حوزه هنری کردستان آغاز شد

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان از اعلام فراخوان جذب هنرجو برای ترم تابستان حوزه هنری استان کردستان در 26 رشته هنری خبر داد.

کلاس‌های حوزه هنری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ویدا امینی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان امروز، پنجم تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان، گفت: در دوره جدید فعالیت‌های آموزشی حوزه هنری با رویکرد شناسایی، جذب و آموزش علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های هنری با بهره‌مندی از اساتید مجرب و شناخته شده استان در 26 شاخه هنری رشته‌های تجسمی، نمایش، موسیقی و آفرینش‌های ادبی هنرجو می‌پذیرد.

وی افزود: در بخش تجسمی در 9 رشته هنری شامل طراحی و نقاشی ، تذهیب ، خوشنویسی نستعلیق و شکسته نستعلیق و خوشنویسی با خودکار، نگارگری، نقاشی خط، عکاسی، کاریکاتور، خلاقیت و نقاشی کودک و سیاه قلم با بهره مندی از حضور اساتیدی همچون مهدی ضیاء‌الدینی، گلاله خالدی، آشنا سید زاهدی، زبیر سعیدی، کاوه شاه مرادی، فایق خالدی، آریان نصراللهی، وحید امینی، فرنوش درخشانی برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کردستان بیان کرد: در بخش موسیقی در6 رشته هنری شامل ویولون، تار، سه تار، تنبک، سنتور و پیانو با بهره مندی از حضور اساتید هیوا رحمانی، پویا ورزیری، فواد حسین پناهی، پویا نیک‌منش کلاس‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با معرفی رشته‌های آفرینش‌های ادبی گفت: در این بخش آموزش شعر وداستان در دو بخش کردی و فارسی، فن مصاحبه و خبرنگاری پیش بینی شده است که اساتیدی همچون محمد رضا کلهر وامجد ویسی در کنار هنرمندانی دیگر که از اساتید مطرح کشوری خواهند بود هدایت کلاس‌ها را برعهده خواهند گرفت.

امینی ادامه داد: در بخش هنرهای نمایشی شامل بازیگری تئاتر، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، طراحی صحنه، فن بیان و گویندگی اساتید، فردین قادری، صابر نیک بخت، شهرام میرزایی و مازیار قبادی به عنوان مدرس حضور خواهند داشت.

وی گفت: از مزایای این دوره‌ها در کنار کمک به حضور تمامی علاقه‌مندان با تعیین شهریه متناسب، اعطای گواهی حضور برای تمامی هنرجویان، امکان بهره‌مندی هنرجویان با ارائه کارت شناسایی صادره از تماشای فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج به صورت رایگان، امکان ارائه بلیت نیم‌بها سینما برای خانواده هنرجویان، برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی رایگان با بهره‌مندی از اساتید مطرح کشوری، امکان برگزاری نمایشگاه در بخش تجسمی و حمایت کامل از هنرمندان مستعد در بخش آموزش و تولید اثر را می‌توان ذکر کرد.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری تأکید کرد: تمامی دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی در زمان ثبت‌نام می‌توانند از 20 درصد تخفیف شهریه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی و با افتتاح پردیس سینمایی نایسر کلاس‌های آموزشی هنر در این محله  نیز توسط حوزه هنری برگزار می‌شود که فراخوان آن متعاقباً اعلام می‌شود.

امینی افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام ترم تابستان که تا 15 تیر ماه ادامه خواهد داشت می توانند با حضور در حوزه هنری استان کردستان به آدرس سنندج، خیابان شهید تعریف، پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و با شماره تماس 33243624 و 33243646 آماده پاسخگویی به سؤالات احتمالی خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: فراخوان مربوطه به صورت کامل در سایت حوزه هنری استان کردستان به آدرس www.artsanandaj.ir  درج شده است.

انتهای پیام
captcha