راهیابی فیلم کوتاه «رهایی» به جشنواره فلاتنس
کد خبر: 4152201
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

راهیابی فیلم کوتاه «رهایی» به جشنواره فلاتنس

فیلم کوتاه «رهایی» به کارگردانی و نویسندگی مشترک میلاد مجیدآبادی و پدرام همایون‌نژاد به بخش نهایی جشنواره flatness(FFA) کشور ترکیه راه پیدا کرد.

فیلم رهایی

به گزارش ایکنا از کردستان، فیلم کوتاه داستانی «رهایی» با موضوعی اجتماعی به بخش نهایی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل فلاتنس راه پیدا کرد. در این دوره از جشنواره در مجموع 29 فیلم از کشورهای ایتالیا، ژاپن، ترکیه، امریکا،پرتقال، هند، نیوزلند، انگلستان و ایران به بخش نهایی جشنواره راه پیدا کردند که فیلم «رهایی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد مجیدآبادی و پدرام همایون‌نژاد و بازیگری سمیه رحیمی، آزاد مرادی و مدیثا زارعی دیده می‌شود.

در این فیلم که روایتگر زندگی دختری است تنها که در حین پایان دادن به زندگی خود با ورود یک زن به این خانه اتفاقاتی برای او می‌افتد.

زانیار لطفی، به عنوان تصویربردار و تدوینگر، نعمت نارنجی صدابردار، صداگذار پژمان راژ، سهیل مجیدآبادی به عنوان مدیر تولید، فریاد خسرویانی برنامه ریز، سینا نامور طراحی صحنه، رعنا خالدی به عنوان گریمور، پریسا عبدالهی به عنوان مدیر صحنه، حیدث مرادی به عنوان منشی صحنه،  زانیار حبیبی به عنوان اتالوناژ، متین شیخ احمدی به عنوان عکاس و مجری طرح حمید ساعدی و شاهین هادی به عنوان مجری طرح نقش‌آفرینی کرده‌اند.

این فیلم که توسط شرکت «براندو فیلم» پخش شده است در اردیبهشت 1402 تولید و تاکنون عناوین و موفقیت‌هایی از جمله جایزه بهترین فیلم آسیایی در ایتالیا، جایزه بهترین فیلم در هند، جایزه بهترین فیلم در بخش زن در هند، حضور در جشنوراه یونان و حضور در جشنواره ترکیه را کسب کرده است.

یادآور می‌شود؛ پدرام همایون‌نژاد و میلاد مجیدآبادی از فارغ‌التحصیلان کارگردانی انجمن سینمای جوانان هستند که به مدت 6 سال است به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید فیلم کوتاه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha