استقرار ۲ بیمارستان در مرز باشماق مریوان
کد خبر: 4164397
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

استقرار ۲ بیمارستان در مرز باشماق مریوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی علوم پزشکی در مرز باشماق مستقر شده است و تا آخر هفته جاری بیمارستان ۳۲ تختخوابی سپاه نیز در مرز مستقر خواهد شد.

بازدید رئیس کل دادگستری کردستان از مرز باشماق مریوان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان به همراه رئیس کل دادگستری استان، رؤسای دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، احمدی فرماندار مریوان و اعضای ستاد مرکزی اربعین امروز، یکم شهریور از موکب‌ها و زیرساخت‌های پایانه مرزی باشماق بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه امکان پارک 12 هزار خودرو در مریوان فراهم شده و در صورت نیاز ظرفیت لازم برای پارک 9 هزار خودروی دیگر نیز فراهم خواهد شده است، افزود: برای اسکان هفت هزار زائر در مریوان  تمهیدات لازم  فراهم شده و در صورت نیاز تا 14 هزار نفر امکان اسکان فراهم خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان از فراهم شدن زیرساخت لازم برای اسکان هزار زائر در مرز باشماق خبر داد و بیان کرد: در صورت لزوم میزان اسکان اضافه خواهد شد.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۸ موکب در مریوان فعال است و چهار موکب دیگر نیز طی روزهای آینده اضافه خواهد شد، ضمن این‌که موکب حضرت رسول(ص) در شهر سلیمانیه برای اسکان و پذیرایی زائران در نظر گرفته شده است.

رمضانی در پایان یادآور شد: بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی علوم پزشکی در مرز باشماق مستقر شده است و تا آخر هفته جاری بیمارستان ۳۲ تختخوابی سپاه نیز در مرز مستقر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha