برگزاری سومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن در کردستان
کد خبر: 4174512
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

برگزاری سومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن در کردستان

مدیر خانه قرآن قدر سنندج از برگزاری سومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن در کردستان خبر داد و گفت: کار ثبت‌نام این دوره از امروز، 19 مهرماه آغاز شده و آزمون دوم آذرماه امسال برگزار می‌شود.

حفظ قرآن کریم

ادریس فاتحی، مدیر خانه قرآن قدر سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: سومین دوره از آزمون‌های حفظ عمومی قرآن کریم امسال برای آقایان و بانوان حفاظ قرآن سراسر کشور به دو صورت مجازی و حضوری در آذرماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام شرکت در آزمون حفظ عمومی قرآن از امروز، 19 مهرماه افزود: ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی در سایت تلاوت انجام می‌شود.

مدیر خانه قرآن قدر سنندج به رشته‌های آزمون حفظ عمومی قرآن اشاره و بیان کرد: متقاضیان رشته‌های حفظ 1، 2،3، 5، 7، 10، 15، 20، 25 و 30 جزء قرآن کریم می‌توانند در این دوره از آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور داوطلبان ساکن سنندج و حومه در مکان آزمون الزامیست، اما از دیگر متقاضیان به‌صورت تماس تصویری (با نرم‌افزارهای شاد یا قرار) با همان شماره تماسی که در حین ثبت‌نام در سایت تلاوت ثبت کرده‌اند آزمون به عمل خواهد آمد.

فاتحی در ادامه با اعلام اینکه ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی در سایت تلاوت انجام می‌شود، گفت: متقاضیان باید تا ۲۴ ساعت قبل از آزمون نوع آزمون‌دهی خود را از طریق ایتا یا واتساپ به شماره ۰۹۱۸۸۷۹۴۱۰۰اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه حضور تمام متقاضیان سنندج و سایر شهرستان‌ها و استان‌های کشور اختیاری است، افزود: شروع زمان آزمون برای متقاضیان حضوری از ساعت ۸ صبح دوم آذرماه بوده و با متقاضیان مجازی به به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

مدیر خانه قرآن قدر اظهار کرد: متقاضیان دقت داشته باشند که در پروفایل شخصی خود در حین ثبت‌نام لازم است عکس پرسنلی خود را آپلود کنند در غیر این‌صورت در صورت قبولی گواهینامه صادر نمی‌شود.

وی در پایان گفت: محل آزمون برای متقاضیان حضوری سنندج، شالمان، نرسیده به خانه ژیمناستیک مدرسه قدر است و متقاضیان قبل از زمان اعلام شده در آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha