رژیم صهونیستی و آمریکا نقشه‌های زیادی برای نابودی جهان اسلام دارند
کد خبر: 4176630
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

رژیم صهونیستی و آمریکا نقشه‌های زیادی برای نابودی جهان اسلام دارند

امام جمعه شهر سنندج سر دادن شعار و کلام صرف را در مقابله با جنایت صهیونیست‌ها ناکافی دانست و گفت: رژیم صهونیستی و آمریکا نقشه‌های بزرگتری برای نابودی جهان اسلام دارند و اگر کشورهای اسلانی به خود نیایند، آنان در کشتار مسلمانان جسورتر خواهند شد.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه شهر سنندج امروز، 28 مهر در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج به تشکیل رژیم صهیونیستی توسط بریتانیای استعمارگر اشاره کرد و گفت: امروز نیز آمریکا و غربی‌ها برای نیل به اهدافشان با قدرت از این رژیم کودک‌کش حمایت می‌کنند لذا وظیفه شرعی و دین ما مسلمانان در این شرایط این است که از مردم مظلوم غزه به صورت مالی و معنوی، پشتیبانی کنند.

وی افزود: جنایتکاران صهیونیست بویی از انسانیت نبرده و از حیوان درنده‌تر هستند و با این خوی وحشی‌گری خود کودکان، زنان و سالخوردگان را زیر بار موشک و گلوله به بدترین شیوه از بین می‌برند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ما مسلمانان تا چه زمانی باید شاهد قتل عام مردم غزه و کشتار کودکان بی گناه در آغوش مادران باشیم، افزود: سر دادن شعار و کلام صرف در مقابله با جنایت صهیونیست‌ها کافی نیست.

وی تأکید کرد: جهان اسلام باید در پاسخ به جنایت‌های اسراییل غاصب، هیچگونه ارتباط سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک با این رژیم کودک‌کش نداشته باشند، چراکه کشورهای اسلامی از لحاظ منابع خدادادی و انرژی ثروتمند هستند و نیازی به بیگانگان ندارند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: رژیم صهونیستی و آمریکا نقشه‌های بزرگتری برای نابودی جهان اسلام دارند و اگر کشورهای اسلانی به خود نیایند، آنان در کشتار مسلمانان جسورتر خواهند شد.

وی از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی روز گذشته برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم غزه تقدیر کرد و یادآور شد: کُردها همواره حامی مردم فلسطین بوده و نمونه بارز آن فتح بیت‌المقدس و رهایی آن مکان مقدس از چنگ صلیبیون توسط صلاح الدین ایوبی می‌باشد.

انتهای پیام
captcha