دولت مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کند
کد خبر: 4178186
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
استاندار کردستان:

دولت مطالبات مردم را با جدیت پیگیری کند

استاندار کردستان، پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان ذکر کرد و گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

نشست استاندار با امامان جمعه و جماعت  منتفذان بانه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، پنجم آبان‌ در دیدار و نشستی با امامان جمعه و جماعت، نمایندگان اقشار مختلف مردم، معتمدان، متنفذان، فعالان اقتصادی و سیاسی، نهادهای مدنی، علمی و فرهنگی، اصناف و بازاریان شهرستان بانه بر حفظ امنیت و حراست از مرزهای رسمی بین‌المللی تأکید کرد و گفت: مرز در حکم ناموس مملکت است.

وی با اشاره به شرایط بازارچه‌های مرزی و استدلال بازگشایی مرزهای استان، هدف از بازگشایی مرز هنگه ژال را جداسازی راه و مسیر کولبران پرتلاشی که برای لقمه نانی سخت‌کوشانه فعالیت می‌کنند، از قاچاق و قاچاقچی ذکر کرد.

استاندار کردستان پیگیری و رفع مشکلات مردم را وظیفه مسئولان ذکر و بیان کرد: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه، دغدغه و مطالبات مردم را با جدیت پیگیری می‌کند.

وی در ارتباط با روند پيگيری موضوعات مطرحه در این ديدار گفت: مشكلات و مسائل مردم امروز بررسی و دستورات لازم صادر خواهد شد.

زارعی‌کوشا در ادامه از بهسازی و آسفالت ۲۷۰ کیلومتر راه روستایی در کردستان طی دو سال اخیر خبر داد و افزود: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها به جد پیگیر ورود سرمایه‌گذار به شهرستان پرظرفیت بانه هستیم.

وی شناسایی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان بانه در راستای توسعه، تثبیت درآمد و اشتغالزایی را مهم ذکر و بیان کرد: این شهرستان به لحاظ گردشگری و صنایع دستی، پتانسیل بالایی دارد که نیازمند همت مسئولان و حمایت مردم است.

استاندار کردستان با تأکید بر برکات سفر قبلی رئیس‌جمهور به کردستان یادآور شد: تاکنون بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای مصوبات سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان توافق شده که امیدواریم مایه خیر و برکت و ایجاد فرصتی برای جهش در تمام شاخص‌ها باشد.

یادآور می‌شود؛ معتمدان، روحانیون، مرزنشینان و نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان بانه با اظهار خرسندی، برای بازگشایی بازارچه مرزی هنگه ژال بانه در راستای اشتغالزایی،  ساماندهی مبادلات مرزی، بهبود معیشت، رونق اقتصادی، تثبیت و درآمدزایی، خواسته به‌حق مرزنشینان و توجه ویژه دولت سیزدهم به این شهرستان، تشکر و  قدردانی کردند و پیرامون مطالبات و مشکلات خود در این نشست صمیمی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام
captcha