سامانه «سامد» ویژه سفر رئیس‌جمهور به کردستان فعال شد
کد خبر: 4179273
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

سامانه «سامد» ویژه سفر رئیس‌جمهور به کردستان فعال شد

استاندار کردستان گفت: مرکز پاسخگویی ارتباطات ریاست جمهوری از طریق سامانه سامد، تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه‌روزی برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و مطالبات مردم درایام سفر رئیس‌جمهور به کردستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به استان کردستان

به گزارش  ایکنا از کردستان، مراسم آغاز به کار سامانه تلفنی ۱۱۱، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی ویژه دومین سفر رئیس‌جمهور صبح امروز، 10 آبان در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه کردستان، برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان مراسم آغاز به کار سامانه تلفنی ۱۱۱، گفت: با عنایت به سفر رئیس‌جمهور به استان کردستان در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه جاری، برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و درخواست‌ها تنها از طریق شماره تلفن ۱۱۱ امکانپذیر است و اقدامات لازم جهت فعالیت هر چه‌مطلوب‌‌تر، سایت پاسخگویی انجام شده است.

وی افزود: این سامانه از اکنون تا روز جمعه، از ساعت هفت صبح تا ۹ شب به صورت دو شیفت فعال است و مردم در مدت سفر رئیس‌جمهور به استان می‌توانند بدون حضور فیزیکی در هر نقطه‌ای که حضور دارند با سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ ارتباط برقرار کنند.

استاندار کردستان بیان کرد: به منظور افزایش بهره‌وری سایت پاسخگویی به درخواست‌های مردم از طریق تلفن ۱۱۱ با حضور بیش از هزار نفر نیروی مجرب و متخصص کارشناس سامد از همکاران دستگاه‌‌های اجرایی از طریق ۲۰۰ خط ارتباطی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰ میز ارتباط مردمی در دستگاه‌های اجرایی متشکل از معاونان وزرا و نمایندگان تام‌الاختیار سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در طول سه روز آماده پاسخگویی به مشکلات هستند و در این راستا بنرهایی در سطح شهر جهت معرفی نماینده تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در محل میز خدمت ارتباط مردمی نصب شده است.

مرکز سامد، سامانه ارتباطات مردمی با دریافت مطالبات، انتقادات، ایده‌ها و نظرات، درخواست‌ها، و گزارش‌های مردمی می‌کوشد تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه‌ریزی‌ها، ‌زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی کند.

یادآور می‌شود؛ مردم می‌توانند از طریق تلفن گویای 111 و یا مراجعه به سایت این سامانه به درخواست‌ها و مطالبات خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha