ملت فلسطین به دنبال احقاق حق و حقوق خود هستند
کد خبر: 4182532
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

ملت فلسطین به دنبال احقاق حق و حقوق خود هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: امروز ملت فلسطین با تأسی از نهضت امام و تبعیت و الگوگیری از ملت ایران و با پیروی از سه رمز توکل، وحدت، انسجام و قرار دادن نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام به دنبال احیای حق و حقوق خود هستند.

امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، امان‌الله گشتاسپی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، 27 آبان در اجتماع عظیم مردمی ضدصهیونیستی استان کردستان در حمایت از کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه با قدردانی از تمام اقشار مختلف مردم برای حضور در این اجتماع عظیم و حماسه‌آفرین گفت: این اجتماع نشان می‌دهد که ملت ایران اسلامی همچون 45 سال گذشته در همه صحنه‌های انقلاب پای کار بوده و همواره از اسلام ناب محمدی حمایت خواهند کرد.

وی افزود: در 45 سال قبل مردم ایران اسلامی ما به رهبری امام خمینی(ره) انقلابی را آغاز کردند که خواهان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و اجرای احکام اسلامی و قرآنی در سطح کشور بوده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و حامیانش در جای جای عالم بر علیه ایران اسلامی ما اقدام کرده و تلاش کردند تا در مسیر انقلاب اسلامی انحراف ایجاد کنند.

وی توکل بر خدا، پیروی از ولایت فقیه و اتحاد و یکپارچگی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: این سه اصل اساسی همواره تا رسیدن به قلل جهان اسلام در اولویت ما خواهد بود.

سردارگستاسپی در ادامه گفت: امروز در جای‌جای جهان اسلام هر حرکت آزادیخواهانه‌ای، هر نهضتی، هر جریانی که برعلیه منافع آمریکا تلاش می‌کند آن‌ها را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب می‌دانند.

وی افزود: امروز ملت فلسطین با تأسی از نهضت امام، تبعیت و الگوگیری از ملت ایران و با پیروی از سه رمز توکل، وحدت و انسجام و قرار دادن نظام جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام به دنبال احیای حق و حقوق خود هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار کرد: ملت فلسطین همچون ملت ایران در 45 سال گذشته برای استقلال، آزادی و حریت خود می‌جنگند، ملت فلسطین امروز برای احقاق حق و استقلال خود بپاخواسته و در حال جهاد و مقاومت هستند و در 70 سال مبارزه خود 130 هزار شهید و جانباز را برای انقلاب، نهضت و آزادی خود تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز رمز موفقیت جهان اسلام در اتحاد، انسجام و تبعیت  از ولی امر مسلمین است، افزود: تمام کسانی که آمریکا را تطهیر می‌کردند بدانند که امروز آمریکا و اسرائیل به عنوان جنایتکارترین کشورها و دولتمردان در عالم بشریت شناخته می‌شوند.

سردارگشتاسپی افزود: امروز جرم مردم فلسطین دفاع از خاک، دین، قرآن و ارزش‌های مقدس خود است لذا امروز حضور پرشور مردم ایران اسلامی در این اجتماع عظیم که همواره در تمام صحنه‌های انقلاب پای کار بوده‌اند و این حضور همیشگی و پرشور ملت ایران رمز موفقیت جهان اسلام است.

وی در پایان یادآور شد: امروز مردم ما با این حضور خود اعلام می‌کنند هرجا ردپایی از آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و هم پیمانشان باشد ما پای آنان را قطع خواهیم کرد و به فضل خداوند متعال عزت، سربلندی، اقتدار و ماندگاری از آن اسلام ناب محمدی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha