بسیج میعادگاه همه اقشار برای صیانت از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4183648
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
استاندار کردستان:

بسیج میعادگاه همه اقشار برای صیانت از انقلاب اسلامی است

استاندار کردستان گفت: امروز اگر از واژه بسیج حرف میزنم به دنبال این نیستیم که قشری در جامعه را به عنوان بسیج مجزا کنیم چرا که بسیج و بسیجی با قشری‌گری مخالف است‌ و بسیج میعادگاه همه اقشار برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در گردهمایی دانشجویان بسیجی استان به مناسبت هفته بسیج که روز گذشته، یکم آذر در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: امام راحل(ره) با سرانگشت تدبیر و هدایت ولایی خود این بنیان‌ها و نهادهای مقدس پربرکت تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز را در همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی بنیانگذاری کردند و ما امروز نیازداریم که قبل ازپرداختن به این دستاوردها، شخصیت امام عظیم الشأن را برای نسل تو تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده در فضاهای مجازی و رسانه‌ای توسط دشمنان و معاندان، شخصیت امام راحل(ره) است، افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند این منبع پرفیض انقلاب، این بزرگمردی که حقیقتا تا آستانه مرزهای عصمت پیشرفته است و در تدبیر، درایت و توکل به خداوند متعال نمونه‌های زیادی مثل ایشان در طول تاریخ نمی‌توان پیدا کرد را مورد آماج قرار داده و شخصیت وارونه‌ای از این بزرگمرد به نسل جوان معرفی شود‌.

استاندار کردستان تشکیل نهاد بسیج را از معجزات مدیریتی امام راحل(ره) برشمرد و بیان کرد: عنوان بسیج مستضعفین نیاز به تبیین دارد و نشان از افق بلند نگاه حضرت امام(ره) است.

وی به نقش بسیج در صحنه‌های مهم انقلاب اسلامی گریزی زد و ادامه داد: بسیج مستضعفین به معنای انسجام، وحدت و حرکت جامعه مستضعفین دنیا است و فقط منحصر به کشور جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه بسیج به تمام مستضعفین جهان تسری یافته است.

زارعی‌کوشا در ادامه گفت: مخاطب امام(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین همه انسان‌هایی هستند که در هر گوشه‌ای از دنیا به استضعاف کشیده شده‌اند و خداوند در قرآن وعده سروری و پیشوایی آنان را داده است.

وی افزود: ما امروز اگر از واژه بسیج حرف میزنم به دنبال این نیستیم که قشری در جامعه را به عنوان بسیج مجزا کنیم چرا که بسیج و بسیجی با قشری‌گری مخالف است‌ و بسیج میعادگاه همه اقشار برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در مقابل هجمه‌های دشمن است.

استانداری کردستان با بیان اینکه امروز به واسطه سیطره رسانه‌های جبهه استکبار خیلی از حقایق وارونه بیان می‌شود و گاهی برخی کج فهمی‌ها خوراک را برای جریانات رسانه‌ای دشمنان فراهم می‌کند، گفت: اکنون ما در مواجهه و رویارویی تمام عیار در دنیا قرار گرفته‌ایم و در مقابل توطئه‌های پیچیده شرایط ویژه‌ای داریم، ما در دوره بسیار مهم تاریخی زندگی می‌کنیم و مسئولیم این مسیر را به درستی تشخیص دهیم و رسالت تاریخی خویش را عملی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به فضل الهی کشور و نظام ما محور جریان حق در دنیا است و در طی این ۴۵ سال عمر پربرکت انقلاب، انواع ریزش‌ها و رویش‌ها را دیده‌ایم، اظهار کرد: به وجود همه شما افتخار می‌کنم، مسیری که شما آن را طی می‌کنید در فضای به شدت‌آلوده رسانه‌ای و فکری بسیار ارزشمند است.

زارعی‌کوشا ویژگی‌ بارز بسیجیان را آینده‌نگری توصیف کرد و گفت: بسیجی هیچگاه به واسطه اینکه خداوند وی را در مسیر حق قرارداده است، مغرور نمی‌شود و همواره مترصد و نگران‌است که دچار لغزش نشود.

وی در پایان اظهار کرد: بسیج میعادگاه همه اقشار جامعه برای دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی برای دستیابی به آرمان‌ها و اهداف نظام در مقابل هجمه‌ دشمنان است و محدود به یک قشر و جمع خاصی نیست بلکه همه مردم را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام
captcha