اعلام فراخوان رویداد ملی «شکوه مادری» در کردستان
کد خبر: 4189790
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

اعلام فراخوان رویداد ملی «شکوه مادری» در کردستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری رویداد ملی «شکوه مادری» در راستای تجلیل از مادران جوان در سطح استان خبر داد و گفت: مادران جوان کردستانی تا پنجم دی‌ماه فرصت دارند در این رویداد ملی ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در راستای گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر طرح ملی «شکوه مادری» با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رویداد ملی «شکوه مادری» تجلیل از مادران جوان (حداکثر ۴۰ ساله) که حداقل دارای ۴ فرزند هستند، افزود: مهلت ثبت‌نام در این رویداد ملی تا ۵ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در این رویداد، همه حلقه‌های میانی، فعالان و مجموعه‌های فرهنگی که امکان تجلیل از مادران را دارند می‌توانند آمادگی خود را اعلام کرده و ثبت‌نام کنند.

وی با دعوت از مادران و خانواده‌هایی که شرایط شرکت در این رویداد ملی را دارند، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد ملی با مراجعه به سامانه B2n.ir/shokuhemadari ثبت‌نام و اطلاعات خود را درج کنند.

انتهای پیام
captcha