مسئولان با احتکارگنندگان به صورت جدی برخورد کنند
کد خبر: 4190581
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷

مسئولان با احتکارگنندگان به صورت جدی برخورد کنند

امام جمعه سنندج با تأکید بر برخورد جدی مسئولان با احتکارکنندگان گفت: افرادی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم می‌کنند و در زمان خاص با افزایش قیمت آن‌ها را به نفع خود می‌فروشند، فردای قیامت نزد خداوند روسیاه خواهند بود.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، هشتم دی در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه مسجد جامع سنندج با اشاره به جنایات روز افزوزن اسرائیل علیه مردم بی‌گناه فلسطین گفت: زخمی شدن بیش از 54 هزار نفر از مردم غزه و فلسطین و شهادت 21 هزار و 600 از این مردم بی‌گناه نتیجه تجاوز این رژیم غاصب صهیونیستی به خاک  این کشور است.

وی با اشاره به اینکه تمام پیامبران الهی برای ایجاد امنیت و آرامش جامعه بشریت فرستاده شده‌اند، افزود: با این وجود امروز شاهد کشته و زخمی شدن انسان‌های بی‌گناه بسیاری در نقاط مختلف جهان از جمله غزه و فلسطین به دست اسرائیلی‌ها هستیم و جامعه بین‌المللی در برابر این همه ظلم و ستم سکوت کرده است.

امام جمعه سنندج بیان کرد: بیش از 54 هزار نفر از مردم غزه و فلسطین به واسطه ظلمی که رژیم اسرائیل به آنها روا داشته زخمی و 21 هزار و 600 نفر به شهادت رسیده‌اند که سکوت در برابر این کشت و کشتار بی‌رحمانه واقعا جایز نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر برخورد جدی مسئولان با احتکارکنندگان ادامه داد: افرادی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی مردم می‌کنند و در زمان خاص با افزایش قیمت آن‌ها را به نفع خود می‌فروشند، فردای قیامت نزد خداوند روسیاه خواهند بود.

ماموستا رستمی گفت: مسئولیت‌ها امانت الهی هستند و خدمت به خلق بهترین راهکار برای حفظ این امانت است، هیچ مسئول و نماینده مجلس حق ندارد، برای حفظ جایگاه و منافع خود مردم را نادیده بگیرد.

وی از تلاش مسئولان در راستای بازگشایی معابر کولبری تقدیر کرد و گفت: معتقدیم قاچاق ضدتوسعه و آبادانی است، اما فعالیت کولبران تنها به واسطه امرارمعاش است و بازگشایی این معابر می‌تواند به اقتصاد و زندگی مرزنشینان کمک کند.

امام جمعه سنندج گفت: باید بین کولبری و قاچاق‌های سازمان یافته و قاچاق کالاهایی که به امنیت و سلامت مردم و کشور ضربه وارد می‌کنند تفاوت قائل باشیم معتقدیم باید به شدت با قاچاق مواد مخدر و سلاح و غیره مقابله شود.

انتهای پیام
captcha