جهان‌بخش صادقی افتخار ایران اسلامی در جهان شد
کد خبر: 1321487
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱

جهان‌بخش صادقی افتخار ایران اسلامی در جهان شد

گروه هنر: منتخب مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: جهان‌بخش صادقی طی مدت 40 سال زندگی با معلولیت توانست افتخار ایران اسلامی در جهان شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی دیروز شنبه، 2 آذر در مراسم نکوداشت جهان‌بخش صادقی شخصیت این هنرمند نقاش را نماد تلاش و همت با وجود معلولیت 85 درصدی عنوان کرد که طی مدت 40 سال زندگی با معلولیت توانست افتخار ایران اسلامی در جهان شود.



وی افزود: این معلول با همه مشکلات دوران زندگی خود توانست با توکل بر خدا و احساس توانمندی بیش از هزاران اثر نقاشی را با هنر خارق‌العاده خلق کند و در عرصه هنر همیشه جاودانه بماند.



محمدعلی توحیدی، فرماندار سیرجان نیز صادقی را از افتخارات استان کرمان و سیرجان عنوان کرد و گفت: شخصیت این معلول به همگان یادآور شد که می‌توان با همه مشکلات به کشور و جامعه خدمت کرد و خلق آثار این هنرمند نامی افتخار جامعه بشری است.



وی افزود: سیرجان به وجود بزرگانی همچون طاهره صفارزاده، بانوی نمونه جهان اسلام و باستانی‌پاریزی و جهانبخش صادقی افتخار می‌کند و حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در این مراسم قدردانی از چهره‌های افتخارآفرین در عرصه هنر است.



در پایان مراسم نکوداشت جهان‌بخش صادقی، معلولان سیرجانی و مداحان اهل بیت(ع) در سوگ حضرت امام حسین(ع) سوگواری کردند و یاد و خاطره جهان‌بخش صادقی را گرامی داشتند و پس از پایان مراسم دوستان و شرکت‌کنندگان برای قرائت فاتحه بر مزار وی جمع شدند.

captcha