بانوان با سلاح ایمان و تعهد پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی هستند
کد خبر: 1341032
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

بانوان با سلاح ایمان و تعهد پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی هستند

گروه اجتماعی: مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز خواستار افزایش بصیرت‌افزایی بانوان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان شد و گفت: بانوان با سلاح ایمان و تعهد، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی هستند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سعادت صالحی، مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز امروز، 23 آذر در جمع تعدادی از نمایندگان بانوان ادارات شهرستان سقز با بیان خصوصیات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: پیروی از راه و روش و سبک زندگی آن حضرت، مهم‌ترین نیاز بانوان امروز است.



وی خواستار افزایش بصیرت‌افزایی بانوان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان شد و افزود: بانوان ایران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کردند که در مجاهدت همدوش مردان بلکه مقدم بر آنان هستند.



صالحی اظهار امیدواری کرد: تا بانوان با سلاح ایمان و تعهد، پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی باشند و همچنان در سازندگی کشور و تربیت آینده‌سازان گام‌های مؤثری بردارند و متعهدانه به کشور خود خدمت کنند.



وی بر لزوم ایجاد مکان‌های تفریحی ویژه بانوان و ترویج فرهنگ ورزش همگانی برای بانوان شاغل در ادارات را از نیازهای این شهرستان دانست.



مشاور امور بانوان فرمانداری سقز اعلام کرد: همه باید به فاطمه زهرا‌(س) اقتدا کنند و برای طرفداری از مظلومان و احیای سنت الهی و تهذیب اخلاق، احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج اخلاق نیک و حسنه و ترویج سبک زندگی فاطمی تلاش نمائیم.



وی در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت و یادآور شد: تلاش برای ارتقاء آگاهی بانوان در زمینه‌های مختلف، کمک و مساعدت به زنان سرپرست خانوار با هدف اشتغالزایی، برپایی همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف، تلاش برای اعطای وام به بانوان نیازمند، آموزش زنان روستایی با اولویت‌بندی نیاز هر منطقه، آموزش دختران روستایی در قالب طرح مشکات، اجرای بهینه طرح رحمت در تمام مناطق شهری، تشکیل جلسات با نماینده بانوان ادارات، مساعدت مالی به دانشجویان تا هنگام اخذ مدرک و مساعدت بانوان در زمینه کاریابی از جمله مواردی است که توسط مشاور فرماندار در امور بانوان و نماینده بانوان ادارات انجام شده است.

captcha