برگزاری کرسی تلاوت قرآن در بیجار
کد خبر: 1341121
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

برگزاری کرسی تلاوت قرآن در بیجار

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کرسی تلاوت قرآن به‌مناسبت اربعین حسینی اواخر آذر در این شهرستان خبر داد.


حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور پرشور قاریان برجسته کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.



وی با اشاره به لزوم ترویج آموزه‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف در سطح جامعه افزود: همه وظیفه دارند با تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی دستورات زندگی‌ساز قرآن را در جامعه تبیین و با آرایش قرآنی جامع فضا را برای تمسک عمل به قرآن آماده‌تر کنند.



حجت‌الاسلام مختاری‌نیا به نیاز همیشگی انسان‌ها به قرآن اشاره و اعلام کرد: انسان در هیچ عصر و دوره‌ای بی‌نیاز از قرآن و رهنمودهای قرآنی نمی شود و کسانی که خود را بی نیاز از قرآن می دانند در ظلمات و گمراهی فرو خواهند رفت و دچار سرگردانی می‌شوند.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اعلام کرد: این مراسم با حضور پرشور مردم عزادار شهرستان بیجار در حسینیه شهر برگزار می‌شود.



وی بیان کرد: در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ناب محمدی در جامعه با همکاری دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا همایش بزرگ واجب فراموش شده در این شهرستان برگزار می‌شود.



حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اعلام اینکه این همایش در ماه صفر‌المظفر و در تالار شهید رجایی و با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان سطح شهرستان برگزار می‌شود، یادآور شد: در این همایش از سخنرانان برجسته کشوری دعوت شده که به بیان مطالبی د‌رخصوص اهمیت واجبات الهی بپردازند.

captcha