اسرای کربلا با خطبه‌های خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند
کد خبر: 1344768
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰

اسرای کربلا با خطبه‌های خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند

گروه اجتماعی: امام جمعه زرند گفت: امام حسین(ع) و یارانش با شهادت و امام سجاد(ع) و اسرای کربلا با خطبه‌های خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.


‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور، امام جمعه زرند رو‌ز گذشته، 29 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: بعد از شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، اهل بیت پاک آنها را به اسارت بردند، اما دوران اسارت، دوران زنده نگه‌داشتن خون شهدای کربلا بود و زنگ بیداری را در کوفه و شام به صدا درآورد.



وی تصریح کرد: مردم شام که از اهل بیت یک چهره غیرواقعی برای آنها ترسیم شده بود، با خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) از خواب غفلت بیدار شدند و امام حسین(ع) و یارانش با شهادت و امام سجاد(ع) و اسرای کربلا با خطبه‌های خود اسلام را برای همیشه بیمه کردند.



امام جمعه زرند بیان کرد: کار مهمی که اسرای کربلا انجام دادند و به همه جهانیان عملا نشان دادند، این بود که مبارزه با کفر و شرک و پیاده کردن احکام دین در هر زمان و مکانی برای مسلمانان لازم و از تعداد زیاد دشمن و اقلیت مسلمانان نباید وحشت کرد.



حجت‌الاسلام کرمی‌پور عنوان کرد: اوایل دی ماه هر سال مصادف با میلاد یکی از پیامبران اولوالعزم است و با وجود اینکه ما پیامبران قبلی را قبول داریم، اما دین اسلام را کامل کننده ادیان می‌دانیم، اما یهود و مسیحیت با همه هجمه‌های خود علیه اسلام، مسلمانان را مورد اهانت قرار می‌دهند، گرچه اگر آنها آئین خود را در جامعه پیاده می‌کردند و مسیحیت به‌معنای واقعی را داشتند، جهان از فساد و فحشا پاک و زندگی مردم با صفا و معنویت می‌شد.



وی گفت: امروز در جهان این همه ظلم می‌شود و ظالمان در ظلم کردن هیچ حد و حصری را نمی‌شناسند و کسی نیست آنها را امر و نهی کند و رئیس کلیسا به‌عنوان پاپ هم انزوای کامل به خود گرفته است.



امام جمعه زرند عهدشکنی آمریکا را عقب‌نشینی از ارزش‌ها دانست و بیان کرد: غرور دشمنان موجب عهدشکنی و نادیده گرفتن دیگران است، آنها حتی به حرف‌های خود پایبند نیستند و لبخند آنها نباید ما را از وظیفه اصلی خود که مبارزه با استکبار است، دور کند.



حجت‌الاسلام کرمی‌پور نهم دی ‌را خروش ملت علیه ضدانقلاب داخلی و خارجی دانست و اظهار کرد: در فتنه 88 تعدادی از خواص مردود که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، طغیان و همه چیز و همه کس را متهم و حتی با دشمنان انقلاب همراهی کردند و از بیگانگان خط گرفتند و تا جایی پیش رفتند که حاضر شدند، نظام اسلامی از بین برود.



وی بیان کرد: اما مردم انقلابی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خود را سپر انقلاب قرار دادند و در مقابل این خائنان ایستادند و در روز نهم دی ‌88 به صحنه آمدند.



حجت‌الاسلام کرمی‌پور خاطرنشان کرد: نهم دی ‌روزی است که مردم وفاداری خود را به امام و رهبری نشان دادند و ثابت کردند که تا پای جان از رهبر خودشان دفاع می‌کنند.

captcha