عزت، علم‌آموزی و رحمت؛ مهم‌ترین درس‌های پیامبر مکرم اسلام(ص)
کد خبر: 1348485
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

عزت، علم‌آموزی و رحمت؛ مهم‌ترین درس‌های پیامبر مکرم اسلام(ص)

گروه اجتماعی: درس اخلاق، عزت، علم‌آموزی، رحمت، کرامت و وحدتی را که پیامبر(ص) به ما دادند، درس‌های زندگی ‌است که باید در برنامه‌های زندگی مسلمانان جهان قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیروس سجادیان،‌ فرمانده انتظامی فارس امروز، 8 دی‌‌ در مراسم سوگواری مناسبت‌های دهه آخر صفر گفت: 28 صفر مصادف است با رحلت پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی‌(ص) که برگزیده همه بشریّت در طول تاریخ و پدر معنوى مسلمان‌ها است.



سجادیان افزود: درس اخلاق، عزت، علم‌آموزی، رحمت، کرامت و وحدتی را که ایشان به ما دادند، درس‌های زندگی ما است که باید در برنامه‌های زندگی مسلمانان جهان قرار گیرد.



وی بیان کرد: از قرآن کریم و احادیث اسلامی نیز به‌خوبی مشخص می‌شود که وظیفه ما در زندگی فردی و اجتماعی به‌کار بستن سیره و عملکرد معصومین به‌ویژه پیامبر اعظم‌(ص) است یعنی بر ما واجب است در این مسیر گام برداریم.



فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه ملت اسلامی باید درس‌های پیامبر(ص) را مرور و آن‌ها را به درس‌های زندگی و برنامه‌های جاری خود تبدیل کنند، گفت: ملت ما به شاگردی مکتب نبوی و درس محمدی(ص) افتخار می‌کند.

captcha