حماسه 9 دی نشانه بارز بصیرت و آگاهی مردم ایران است
کد خبر: 1348584
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۵

حماسه 9 دی نشانه بارز بصیرت و آگاهی مردم ایران است

گروه سیاسی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان گفت: حماسه 9 دی نشانه بارز بصیرت و آگاهی مردم ایران است و مانع از انحراف از خط امام و رهبری شد.


‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمدالله منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان روز گذشته، 8 دی در جمع کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تاریخ پر‌افتخار 35 ساله انقلاب اسلامی ایران را مملو از نقاط عطف و روزهای غرور‌آفرینی دانست که در اذهان همه ایرانیان نقش بسته است.



وی افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس و ایثار مردان غیور این سرزمین، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پیشرفت‌های علمی به‌ویژه موفقیت‌های هسته‌ای کشور و حضور باشکوه مردم در ادوار مختلف انتخابات، نمونه‌های بارز و آشکاری است که در زمان حاضر جزیی از هویت هر ایرانی است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تصریح کرد: دشمنان و مخالفان نظام در این مدت همواره در تلاش برای براندازی نظام و همچنین ایجاد مانع در مسیر رشد و شکوفایی ایران بودند که با بصیرت و آگاهی ملت ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ناکام مانده است.



وی حماسه 9 دی ‌را مانع از انحراف از خط امام و رهبری دانست و بیان کرد: استکبار جهانی در سال‌های اخیر علاوه بر استفاده از جنگ سخت برای مقابله با جهان اسلام از جنگ نرم به‌عنوان حربه‌ای دیگر استفاده کرده است.



منظری‌توکلی خاطرنشان کرد: استکبار با به خدمت گرفتن رسانه‌ها به دنبال همسویی افکار عمومی ملل مسلمان با سیاست‌ها و اندیشه‌های مادی گرایانه خود است و این وظیفه بسیجیان است که با اذهان بیدار مانع این هدف استکبار شوید.

captcha