اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ دینی ویژه ماه ربیع‌الاول در کوثر
کد خبر: 1358236
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ دینی ویژه ماه ربیع‌الاول در کوثر

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر از اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ دینی ویژه ماه ربیع‌الاول در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام ابوالفضل قهرمان‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر، دیروز، 22 دی در جلسه مشترک با مسئولین هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد این شهرستان که در محل اداره تبلیغات اسلامی کوثر برگزار شد، در سخنانی گفت: ماه مبارک ربیع‌الاول مانند نامش بهار ماه‌های دوازده‌گانه است؛ چون ولادت رسول خدا(ص) در این ماه اتّفاق افتاده است و این روز از اعیاد بزرگ در تاریخ اسلام است.



وی بر ضرورت تکری و بزرگ داشت مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول تاکید کرد و افزود: در ماه‌های محرم و صفر با همکاری شما مسئولین هیئات مذهبی و هیئات امناء مساجد، فعالیت های شایسته و مطلوبی در مناطق مختلف شهرستان برگزار شد که از زحمات تمامی فعالان این برنامه تقدیر و تشکر می‌شود، در ماه مبارک ربیع‌الاول نیز باید مناسبت های دینی مورد تکریم واقع شود چنان که از ائمه معصومین(ع) روایت شده است که شیعیان ما در حزن و اندوه ماه محزون و درایام شادی ما شاد و خوشحالند.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوثر لزوم بهره گیری از وجود روحانیت در مراسمات وهمچنین پرهیز از دوباره کاری در برخی از موارد را خواستار شد و آمادگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه ها و حمایت از هیئات مذهبی در اجرای برنامه ها را خاطر نشان کرد.



در این جلسه که در محل اداره تبلیغات اسلامی کوثر برگزار شد، هر یک از مسئولین هیئات مذهبی و هیئت امناء مساجد به ارائه نظرات خود در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی پرداخته و از تلاش و حمایت های اداره تبلیغات اسلامی کوثر در بهبود کمی و کیفی برنامه‌ها قدردانی کردند.

captcha