مسابقه «اخلاق کارمندی قرآن و عترت» در زرندیه برگزار می‌شود
کد خبر: 1368327
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
ویژه بانوان؛

مسابقه «اخلاق کارمندی قرآن و عترت» در زرندیه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس ستاد دهه فجر زرندیه از برگزاری مسابقه اخلاق کارمندی قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

علیرضا هدایتی، رئیس ستاد دهه فجر زرندیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در راستای نکوداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، طرح‌های سپاس ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر شامل گلباران و غبارروبی مزار مطهر شهدا با همکاری نهادهای مختلف شهرستان در این ایام برگزار شد.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی کتاب و عکس در جهت معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان، همایش و جشن‌های انقلاب، نمایش، مسابقات ورزشی، پیامکی و فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر اجرایی شد.

هدایتی ادامه داد: همچنین دراین ایام بیش از 70 پروژه صنعتی، عمرانی و کشاورزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می‌رسد.

رئیس ستاد دهه فجر زرندیه اظهار کرد: نمایشگاه کاریکاتور و عکس، همایش خوشنویسی، نشست هوشیار سازی بانوان جوان، جشنواره غذای سنتی، جشنواره قرآنی، ایستگاه های نقاشی قرآن در مسیر راهپیمایی ایام الله 22 بهمن، مسابقه اخلاق کارمندی قرآن و عترت ویژه زنان شاغل، مسابقه کتاب استاد مطهری،  دیدار با ائمه جماعت شهرستان، مسابقات ورزشی و...از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت کمیته‌های 17 گانه این ستاد برگزار می‌شود.

هدایتی در ادامه، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای دوران انقلاب و تجلیل از بانوان خانواده شهدا، تبیین انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید بویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، برگزاری یادواره‌های شهدا و اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم را از مهمترین برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار زرندیه در پایان افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید با نشاط و شور همراه بوده و زمینه حفظ و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان فراهم کند و همه مسئولان در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های آن به نسل جوان موظف و مسئول هستند.

captcha