برگزاری مسابقات استانی قرآن ویژه بانوان بسیجی در سنندج ‌
کد خبر: 1370374
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵

برگزاری مسابقات استانی قرآن ویژه بانوان بسیجی در سنندج ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسابقات استانی قرآن ویژه بانوان بسیجی استان کردستان همزمان با دهه مبارک فجر امروز در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، مسابقات استانی قرآن ویژه بانوان بسیجی استان کردستان همزمان با دهه مبارک فجر امروز، 14 بهمن در سنندج برگزار شد.

ناهید منصوری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات قرآنی در سه رشته حفظ، مفاهیم و قرائت و در سه مقطع سنی شکوفه‌ها، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی و توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی بین آحاد بسیجیان، ایجاد رقابت سالم بین آنها در فراگیری علوم قرآنی و شناسایی افراد مستعد و توانمند در علوم قرآنی ذکر کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌‌ا‌لمقدس کردستان بیان کرد: مرحله اول این مسابقات قرآنی در سطح رده‌‌ها به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، که منتخبان این مرحله به این مرحله استانی راه یافتند.
حجت‌الاسلام محمدمهدی لطیفی‌شهرام، مسئول امور روحانیان سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه قرآن سفره‌ای است که در مقابل همه گسترده شده است، اعلام کرد: تمامی اخلاقیات کریمه و فضائل معنوی در قرآن وجود دارد که هر کس به اندازه خود می‌تواند از آن بهره ببرد زیرا دستورات دینی برای همه مسلمانان است.
وی افزود: قرآن کتابی جامع است که تمام فضائل اخلاقی در آن قرار گرفته است و جامعه‌‌ اسلامی که افراد آن کلام الهی را با معنا و مفهوم آن خوانده و درک می‌کنند از فساد و بی‌‌بند و باری به دور است.
منصوری با بیان اینکه قرآن برگ برنده‌ای در دست تمام مسلمانان است، یادآور شد: قرآن کتاب جامع و هماهنگی است که هیچ اختلافی در آن وجود ندارد، بنابراین این کتاب راهنما و برگ برنده‌ای در دست تمام مسلمانان است.

captcha