22 بهمن آوای الله اکبر بر رگبار مسلسل چیره شد
کد خبر: 1374101
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶

22 بهمن آوای الله اکبر بر رگبار مسلسل چیره شد

گروه سیاسی: نماینده مردم بیجار بابارشانی و حسن‌آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 22 بهمن آوای الله اکبر بر رگبار مسلسل چیره شد، گفت:امروز نیز فریاد الله اکبر سر می‌دهیم و به برکت همین باور و اعتقاد، تهدیدات دشمن را خنثی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سیدمحمد بیاتیان، نماینده مردم بیجار بابارشانی و حسن‌آباد یاسوکند در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی با شکوه مردم بیجار اظهار کرد:  22 بهمن، کلمه توحید و وحدت کلمه در هم تنیده شد و در نتیجه اعتصام بحبل‌الله رژیم ستم شاهی 2500 ساله طاغوتیان برای همیشه درتاریخ نابود شد.
وی حضور گسترده مردم در این روز را جواب محکمی به تهدیدات و تحریم‌های دشمن دانست و تأکید کرد: همانطور که در 35 سال پیش به جهانیان ثابت کردم که آوای الله اکبر بر رگبار مسلسل چیره خواهد شد، امروز نیز فریاد الله اکبر سر می‌دهیم و به برکت همین باور و اعتقاد، تهدیدات دشمن را خنثی خواهیم کرد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عظمت ملت ایران مرهون خون شهداست، تصریح کرد: شهیدان این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند تا امروز ایران بر قله اقتدار بایستد.
بیاتیان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با عزت‌ترین کشور در دنیاست، افزود: امروز در سایه رهبری ولی امر مسلمین، ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بحمدالله روز به روز بر این عزت افزوده می‌شود.
وی تصریح کرد: تداوم پیروزی ما حاصل مقاومت و توکل ماست، زیرا ملتی که خدا را دارد هرگز شکست نخواهد خورد و نعمتی که خداوند به ملتی ارزانی دارد، هرگز پس نخواهد گرفت.
بیاتیان در ادامه گفت: 22  بهمن یادآور روزهای پر از رشادت و فداکاری و ولایت‌مداری مردمی است که پا به پای ولی زمان خود در راه کسب آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
بیاتیان خاطر‌نشان کرد: 22 بهمن 57 قیام مردم ایران به نقطه اوج خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به رهبری امام خمینی (ره) به بار نشست و ظلم و استبداد 50 ساله رژیم پهلوی در ایران ریشه‌کن شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسیس شد.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دشمنان بدانند که ملت قهرمان ایران این روزها لحظه شماری می‌کردند تا یک بار دیگر به میدان بیایند و یک صدا و متحد فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی بزنند.
وی تأکید کرد: ملت غیور ایران در برابر گزینه‌های پوچ و بی‌اساس غرب خم به ابرو نخواهد آورد و تا آخرین نفس گوش به فرمان ولی زمان خود از این نظام و انقلاب پاسداری خواهند کرد.
وی گفت: رهبر عزیز و فرزانه ما اجازه دادند تا دیپلماتهای ایران برسر میز مذاکره بنشینند و از حقوق شرعی و قانونی ملت ایران دفاع کنند.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به دیپلمات‌های خود اطمینان راسخ داریم و آمریکا را کشوری استکبارگر و غیرقابل اعتماد می‌دانیم و تا ابد این کشور را دشمن خود و قرآن قلمداد می‌کنیم.
بیاتیان ادامه داد: آمریکا به ظن خود ایران را از گزینه‌های روی میز خود می‌ترساند ولی بداند ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا بار دیگر یادآوری کنیم که ایران همان کشوری است که با عزم اراده خود رژیم طاغوت را به زانو در آورد و در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر  قدرت‌ها ایستادگی کرد.
وی در ادامه گفت: این مردم قهرمان هم اکنون نیز به هیچکدام از گزینه‌های پوشالی آن‌ها اعتنایی نخواهند کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های بیجار خاطرنشان کرد: امروز ما باید با پاسداری از خون شهدا، جوانانمان را بیش از از پیش با آرمان‌های انقلاب آشنا کنیم و در راه اهداف معمار کبیرانقلاب که همانا رساندن و متصل کردن این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی(عج) است، تلاش کنیم.
وی در پایان یادآور شد: مردم ایران با اراده پولادین خود همچون گذشته در برابر تحریم‌ها مقاومت می‌کند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام خواهند کرد.

captcha