مسئولان در پیشبرد اهداف اقامه نماز پیشگام باشند
کد خبر: 1376364
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴
استاندار فارس:

مسئولان در پیشبرد اهداف اقامه نماز پیشگام باشند

گروه اجتماعی: وقتی خداوند در قرآن مجید، نخستین نشانه حکومت صالحان را اقامه نماز می‌داند پس مدیران باید در پیشبرد این هدف مقدس پیشگام باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمحمد احمدی، استاندار فارس امروز، 28 بهمن در نشست شورای اقامه نماز فارس از نماز به‌عنوان زیربنای تمام اعتقادات و عمود دین یاد کرد و گفت: وقتی خداوند در قرآن مجید، نخستین نشانه حکومت صالحان را اقامه نماز می‌داند، مدیران کل باید در پیشبرد این هدف مقدس پیشگام باشند.

وی با اشاره به تصویب مسجدمحوری در شورای فرهنگ عمومی استان فارس، حضور مدیران کل ادارات در این مکان مقدس را زمینه حضور فعال مردم، به‌ویژه جوانان و رونق بخشیدن به آن دانست.

احمدی تصریح کرد:  فعالیت در مدارس، اساسی‌ترین پایگاه برای تبیین ارزش‌های دینی، به‌ویژه نماز میان نسل جوان است که در این راستا باید آموزش و پرورش با ستاد اقامه نماز همکاری تنگاتنگ داشته باشد.

بنا بر این گزارش، کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری فارس نیز در این نشست توسعه و گسترش فرهنگ نماز را در گروی تأمین اعتبارات لازم به ستاد اقامه نماز و حضور مدیران ستاد در شوراهای اداری استان، برنامه‌ریزی و ... دانست و بر لزوم تجهیز نمازخانه ادارات و پخش صوت دل‌انگیز اذان در داخل و خارج دوایر دولتی تأکید کرد.

captcha