سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛ برنامه‌ای پویا برای توسعه اقتصادی کشور
کد خبر: 1387327
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛ برنامه‌ای پویا برای توسعه اقتصادی کشور

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان سنندج گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، برنامه‌ای پویا، پایدار و خلاق برای توسعه اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ولی‌الله میرزایی‌اصل، فرماندار شهرستان سنندج امروز، 24 اسفند در آخرین نشست امسال شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: تلاش برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها  مهم‌ترین مأموریت مسئولان و مدیران ادارات در سال آینده است.
وی افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی اقتصاد، ضامن استقلال و در راستای حفظ منافع ملی و عزت کشور است و در این راستا باید با از تمامی ظرفیت‌ها و توان داخلی برای رسیدن به اهداف خود بهره ببریم.
فرماندار سنندج در ادامه با اشاره به اینکه دولت تمهیدات لازم برای اجرای فاز دوم نظام هدفمندی یارانه‌ها را فراهم کرده است، افزود: اجرای صحیح نظام هدفمندی یارانه‌ها و رفع نقاط ضعف و مشکلات آن، ضرور‌تی اجتناب‌ناپذیر برای جلوگیری از اتلاف منابع کشور است و همگان باید تلاش برای اجرای بهینه آن را وظیفه خود بدانند.
وی با اشاره به فرازی از بیانات امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در باب مدیریت اعلام کرد: روابط و مناسبات انسانی از رموز موفقیت در مدیریت است که ‌بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
میرزایی‌اصل با اعلام اینکه وجود کینه و حس انتقام‌جویی، سمی مهلک برای روابط انسانی است، از مدیران ادارات خواست که با انبساط در مدیریت، ریشه‌ها و عوامل ایجاد کینه‌ها را از بین ببرند.
وی عملکرد دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان در سال 92 را مطلوب توصیف کرد و افزود: علیرغم محدودیت و تنگناهای مالی، پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال با رشد کمی و کیفی چشمگیری مواجه بود و تلاش‌ها و خدمات مدیران ادارات در این زمینه ستودنی و قابل تقدیر است.
فرماندار سنندج در ادامه نکاتی را درخصوص لزوم مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز، آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی و پیشگیری و جلوگیری از اقدامات خطرآفرین در چهارشنبه آخر سال مطرح کرد.

captcha