مسابقات احکام دوره ابتدایی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 1392053
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

مسابقات احکام دوره ابتدایی در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر‌کل آموزش و پرورش همدان از اجرای مسابقه احکام ویژه مدارس دوره ابتدایی برای اولین‌بار در استان همدان در فروردین ماه خبر داد.

عبدالرضا فولادوند، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش احکام و صحت قرائت نماز جهت دانش‌آموزان دوره ابتدایی برای اولین‌بار طرح برگزاری مسابقات احکام دوره ابتدایی در استان همدان برگزار و اجرا شد.

وی افزود: با توزیع جزوات آموزشی و بسته فرهنگی مربوط به احکام دانش آموزان شرکت بیش از 22 هزار نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی در این طرح شرکت کردند.

فولادوند با بیان اینکه مسابقات احکام دوره ابتدایی در خود مدارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: آموزش وضو، صحت قرائت نماز و تیمم، آداب قرائت نماز و روزه داری از جمله عناوین این طرح بود که در قالب مسابقه و توسط مدارس و با هماهنگی این اداره کل به مرحله اجرا گذاشته شد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان همدان ابراز کرد: با توجه به استقبال گسترده مدارس و دانش‌آموزان و ضرورت تعمیم طرح به سایر دانش‌آموزان این برنامه بزرگ فرهنگی در سال‌های تحصیلی آینده نیز به عنوان یک اولویت از برنامه‌های اداره قرآن‌، نماز و عترت برگزار می‌شود.

captcha