برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن در بیجار
کد خبر: 1394413
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۰

برگزاری کلاس‌های آموزش تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن در بیجار

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری کلاس آموزش تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن ‌با همکاری اداره تبلیغات اسلامی از فروردین‌ماه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: کلاس‌های تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن در بیجار برگزار شد
وی با اشاره به استقبال گرم مردم از کلاس‌های تفسیر قرآن افزود: کلاس‌های تفسیر توسط اساتید برجسته در این شهرستان جهت ارتقا‌ء سطح قرآنی قرآن‌آموزان در سطح مؤسسات قرآنی برگزار شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار اعلام کرد: این کلاس‌ها در راستای انس گرفتن بیش از پیش اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان با قرآن کریم برگزار شده است.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا بیان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآن در رشته‌های مختلف از جمله اولویت‌های کاری اداره تبلیغات اسلامی است که با همکاری اساتید قرآن کریم این شهرستان انجام شد.
وی با اشاره به اینکه دوره آموزش‌ روخوانی و روانخوانی در مؤسسه قرآنی ریحانه‌الحسین(ع) برگزار می‌شود، عنوان کرد: این دوره آموزشی روزهای فرد و با حضور بیش از ۳۰ نفر از قرآن‌آموزان در مؤسسه قرآنی ریحانه الحسین(ع)برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است، عنوان کرد: جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.
وی در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی دینی با مضامین قرآنی را موجب جذب آنان به قرآن و حضور در برنامه‌های فرهنگی به‌ عنوان ساختارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

captcha