گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی ارسنجان برگزار شد
کد خبر: 1394747
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی ارسنجان برگزار شد

گروه اجتماعی: به‌منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی در سال جدید، گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی امروز، 24 فروردین در ارسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به‌منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هیئت‌های مذهبی در سال جدید، گردهمایی شورای هیئت‌های مذهبی ارسنجان امروز، 24 فروردین در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمدجواد چمانه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ارسنجان در این جلسه عنوان کرد: عمل وقتی خالص است که منظور انسان این نباشد که کسی از او تعریف کند، حیف است انسان عمل عبادی خالص انجام بدهد، آنگاه از دیگران توقع تشکر داشته باشد، و آن مقام عظیم و بلند را با این توقع پست تنزل دهد.
وی بیان کرد: انسان ممکن است در جبهه‌ها شرکت کند و کشته شود ولی کشته شدن خیلی سخت نیست؛ اخلاص در اعمال و رام کردن دیو نفس شیطان درون سخت است.
حجت‌الاسلام چمانه در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های هیئات مذهبی این شهرستان اشاره و ابراز کرد: بحمدالله عملکرد شورای هیئت مذهبی در سالها‌ی گذشته قابل تحسین است و امیدواریم به حول و قوه الهی و با برنامه‌ریزی منظم در سال جدید برنامه‌های فرهنگی مؤثر و مفیدتری را بتوان انجام داد.
بنا بر این گزارش، سیدحسین حسینی، مسئول شورای هیئت مذهبی ارسنجان نیز در این جلسه، یکی از برنامه‌های شورا را در سال جدید بازدید و برگزاری مراسم در دو روستای فاقد روحانی در طی یک هفته بیان کرد.

captcha