دانشجویان درعینیت‌بخشیدن به شعار سال پیشگام باشند
کد خبر: 1400697
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
معاون فرهنگی دانشگاه تفرش:

دانشجویان درعینیت‌بخشیدن به شعار سال پیشگام باشند

گروه اجتماعی: تلاش در جهت تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر می‌شود؛ از اینرو دانشجویان و اهالی علم و تحقیق باید در عینیت بخشیدن به شعار سال پیشگام باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌ از استان مرکزی، محمد حبیبی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه تفرش، عصر یکشنبه، 7 اردیبهشت در آیین اختتامیه نخستین هفته فرهنگی در این دانشگاه، گفت: هفته فرهنگی با شعار تعالی فرهنگی برای نخستین بار با انجام بیش از 30 برنامه دراین دانشگاه  برگزار شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: فرهنگ مانند اتمسفر از دیرباز در تمامی فعالیت‌های یک جامعه نقش اساسی داشته و باعث پیشبرد تمدن‌های بشری شده است از اینرو فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر است.

این مقام مسئول در پایان، افزود: تلاش در جهت تحقق اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی میسر می‌شود؛ از اینرو دانشجویان و اهالی علم و تحقیق باید در عینیت بخشیدن به شعار سال پیشگام بوده و مراکز علمی نیز باید منبع و معدن حرکت رو به جلو در توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور شده و زمینه کامیابی در این عرصه‌ها  را فراهم نمایند.

یادآور می‌شود، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله تئاتر و موسیقی با حضور فعال کانون رسانه و هنرهای نمایشی، تجلیل از اساتید و فعالان فرهنگی و برگزیدگان مسابقات اجرا شده در هفته فرهنگی از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

captcha