اصول پیروزی عملیات بیت‌المقدس برای همگان تبیین شود
کد خبر: 1405358
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

اصول پیروزی عملیات بیت‌المقدس برای همگان تبیین شود

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان گفت: تبیین عوامل شکست و اصول پیروزی رزمندگان عملیات بیت‌المقدس برای همگان به‌ویژه جوانان و نوجوانان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محسن شرفبیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز، 20 ردیبهشت ‌در نشست ستاد گرامیداشت 14 خرداد، سالروز ارتحال امام و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: تلفیق دو برنامه ارتحال امام و سالروز آزادسازی خرمشهر از جمله برنامه‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه لازم است که ارزش‌های انقلاب و امام در برگزاری مراسم‌ عملیاتی شود، افزود: برنامه‌های دفاع مقدس در قالب قرارگاه فرهنگی بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با ریاست استاندار و دبیری اداره‌کل بنیاد حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین، ابلاغ و اجرا می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان بیان کرد: برنامه‌های برگزار شده لازم است در جهت بصیرت‌افزایی از اشغال تا آزادسازی خرمشهر به‌منظور تبیین عوامل شکست دشمن و اصول پیروزی رزمندگان باشد.
وی بیان کرد: تشریح نقش رزمندگان، حمایت‌های مردمی از رزمندگان و جایگاه روحانیت در آزادسازی خرمشهر و همچنین دستاوردهای داخلی و خارجی آن ضروری است.
شرف‌بیانی اعلام کرد: مراسم‌ مربوط به سالروز ارتحال امام و آزادسازی خرمشهر نیاز به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و همچنین مراکز آموزش عالی استان دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با اشاره به اینکه در سال 92 ستاد بزرگداشت آزادسازی خرمشهر 20 مصوبه و 250 برنامه در سراسر استان داشته است، اظهار کرد: در سال 93 نیز برنامه‌های لازم به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.
وی اعلام کرد: تجلیل از رزمندگان پیشکسوت و برگزاری در مراکز آموزش عالی در قالب علمی و پژوهشی در رابطه با آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان از برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر است.
مدیر‌کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان کردستان یادآور شد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، حضور در خطبه‌های نماز جمعه و پرداختن به آزادسازی خرمشهر، تولید برنامه‌های مناسب برای این ایام در صدا و سیما، افتتاح پروژه‌های عمرانی با محوریت سوم خرداد، مسابقات ورزشی، برپایی ایستگاه صلواتی از جمله این برنامه‌ها است.

captcha