6 عنوان کتاب جدید دینی در کردستان چاپ می‌شود
کد خبر: 1410560
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
در سال‌جاری؛

6 عنوان کتاب جدید دینی در کردستان چاپ می‌شود

گروه هنر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت چاپ کتاب‌های دینی و فرهنگی در استان گفت: در سال‌جاری شش عنوان کتاب جدید دینی و فرهنگی در استان کردستان چاپ می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: اداره‌کل تبلیغات اسلامی در راستای تعمیق و تبیین مباحث دینی و قرآنی به جوانان و نوجوانان استان کردستان اقدام به چاپ کتاب‌های دینی و فرهنگی کرده است.
وی با اشاره به اهمیت چاپ کتاب‌های دینی و فرهنگی در استان کردستان، افزود: در سال‌جاری شش عنوان کتاب جدید دینی و فرهنگی در استان کردستان چاپ می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این اداره تاکنون بیش از 70 عنوان کتاب دینی را به چاپ رسانده است، بیان کرد: چاپ کتاب‌های دینی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان چهار سال است که آغاز شده که روند مطلوبی را داشته است.
وی با اشاره به اینکه امسال بنا داریم تا فعالیت‌های این اداره را از لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم، اظهار کرد: براین اساس تمام فعالیت‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و همایش‌های این اداره را توسعه می‌دهیم تا زمینه جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در استان فراهم شود.
حجت‌الاسلام صفی‌یاری از انجام پژوهش‌های کاربردی در استان کردستان خبر داد و بیان کرد: انجام پژوهش‌های کاربردی دینی و قرآنی در شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای عملی در این حیث می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
وی در پایان یادآور شد: پژوهش تحریفات عزاداری، آسیب قمه‌زنی، سیمای مصرف کالاهای فرهنگی خارجی استان از جمله پژوهش‌های کاربردی مؤثر در استان کردستان بوده که مورد توجه همگان قرار گرفته است.

captcha