سیره امام حسین(ع)، الگوی تکامل‌بخش یک پاسدار واقعی است
کد خبر: 1413025
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

سیره امام حسین(ع)، الگوی تکامل‌بخش یک پاسدار واقعی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو گفت: سیره امام حسین(ع)، الگوی تکامل‌بخش و تکمیل‌کننده ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه، گفت: سیره امام حسین(ع) الگوی تکامل‌بخش و تکمیل‌کننده ویژگی‌های یک پاسدار واقعی است.

وی افزود: امام حسین(ع) از ظلم و ستم دیگران غافل نبود و در راه پاسداری از دین خدا و امر به معروف و نهی از منکر عاشقانه شربت شهادت نوشید.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به این مطلب که روز ولادت امام حسین(ع) روز پاسدار است، ادامه داد: رسالت پاسداری از انقلاب و میهن اسلامی سنگین و خطیر است و حضور پاسداران در تمام عرصه های انقلاب به‌ویژه در مسائل فرهنگی و دفاع از کیان انقلاب و ایران اسلامی حضوری پر رنگ بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو با اشاره به این مطلب که فلسفه نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار علاوه بر یادآوری و تجلیل، الگوپذیری و اتصاف روحی و اخلاقی پاسداران به الگوی حسنه فداکاری بوده، عنوان کرد: جامعه ای که به فرهنگ پاسداری یعنی همان فرهنگ جهاد و شهادت آراسته باشد، برای دفاع از حق و ارزش‌ها به صحنه می‌آید و با احیای امر به معروف و نهی از منکر به ستیز باطل برمی‌خیزد و دین خدا را یاری می‌دهد.

حجت‌الاسلام موسوی در پایان یادآور شد: پاسدار و پاسداری یک پیام است و ریشه در ارزش‌های الهی دارد.

captcha