اندیشه‌های حضرت امام(ره) سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان است
کد خبر: 1413688
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
فرماندار کاشمر:

اندیشه‌های حضرت امام(ره) سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان است

گروه اجتماعی: فرماندار کاشمر اندیشه‌های حضرت امام(ره) را سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان دانست و گفت: اندیشه‌های حضرت امام توانسته توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون دشمنان را خنثی کند.

مهدی فروزان، فرماندار کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اندیشه‌های حضرت امام(ره) را سد محکمی در برابر نفوذ و تسلط بیگانگان دانست و گفت: اندیشه‌های حضرت امام توانسته توطئه‌ها و دسیسه‌های گوناگون دشمنان را خنثی کند.

فرماندار کاشمر با اعلام اینکه بزرگداشت یاد و نام امام راحل(ره)، صلابت نظام جمهوری اسلامی و عظمت ولایت فقیه را در پی خواهد داشت، بیان کرد: برنامه‌های مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سال جاری باید با نوآوری و خلاقیت بیشتری همراه باشد.

وی با بیان اینکه اگر امروز کشور توانسته استقلال و آزادی داشته باشد مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های معمار کبیر انقلاب است، بر ضرورت معرفی راه و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان تأکید کرد و گفت: خوشبختانه ملت ایران حامی ولایت و نظام خود هستند و بعد از 25 سال که از سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌گذرد، با حضور گسترده خود در مراسم سوگواری چهاردهم و پانزدهم خرداد پیام‌های مهمی به دشمنان می‌دهند.

فروزان همچنین بیداری شکل گرفته در عالم اسلام را نتیجه گرایش و اقبال به گفتمان امام و انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: ‌در این گفتمان می‌توان راه و روش آزادی، زندگی عزتمندانه، شکوه و صلابت دینداری و تعظیم به قانون و ارزش‌های الهی را مشاهده کرد.

وی ابراز کرد: دشمنان در 35 سال گذشته دست به توطئه‌های گوناگون زدند تا با اندیشه های حضرت امام(ره) مبارزه کنند اما امروز شاهدیم که فرمایشات آن امام به منصه ظهور رسیده و تفکر ایشان فراگیر شده است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه نسل امروز باید با اهداف انقلاب و تفکرات و اندیشه‌های ناب امام(ره) آشنا باشد، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

وی با بیان اینکه هرکاری که در این مسیر انجام دهیم تنها گوشه‌ای از زحمات انجام شده برای به ثمر رسیدن انقلاب و ادای دینی به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب است، یادآور شد: امام، انقلابی بنا نهاد که ریشه در معنویت و پاکی دارد لذا وظیفه دینی ما ایجاب می‌کند جوانان را به عنوان آینده‌سازان کشور و نظام با شخصیت والای ایشان آشنا کنیم.

نماینده عالی دولت در کاشمر حضور گسترده، پرشور و حماسی مردم در آیین سالگرد ارتحال امام(ره) را نشانه وفاداری مردم به بنیان گذار جمهوری اسلامی و اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و بر اجرای همایش‌ها و نشست‌هایی در خصوص شناخت اندیشه‌های حضرت امام(ره) در موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و .. تأکید کرد و افزود: برگزاری آیین‌های سالگرد ارتحال بهترین فرصت برای بیان دیدگاه‌ها و اندیشه‌های آن حضرت برای نسل جوان است.

فروزان با بیان اینکه امام خمینی(ره) با اهداف بسیار بلندی که داشت موفق شد انقلاب را به پیروزی برساند، عنوان کرد: امروز بسیاری از کشورها با الگو گرفتن از انقلاب ایران، انقلاب‌هایی را در کشور خود به راه انداخته‌اند.

وی در پایان از اعزام 600 نفر در قالب 15 اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) خبر داد و ﻫﺪف از اﻋﺰام اﯾﻦ اﻓﺮاد ﺑﻪ ﻣﺮﻗﺪ اﻣﺎم راﺣﻞ را ﺑﯿﻌﺖ ﻣﺠﺪد ﺑﺎ ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬار ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ ﻋﻨﻮان ﮐﺮد و یادآور شد: اﻣﺮوز اﮔﺮ از اﻣﺎم و آرﻣﺎنﻫﺎی آن ﺑﺰرگ یاد ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﺑﺮای اﯾﻦ اﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺪﯾﻮن ﺗﻔﮑﺮ اﻣﺎم و ﺣﺮﮐﺖ اﻧﻘﻼﺑﯽ ایشان هستیم.

captcha